Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TAKISCOR
βγαλε τον θετικο πολο αστο τρια λεπτα και ξαναβαλτον να δεις μηπως σου σβησει το λαμπακι ,σε εμενα αυτο εκανε..αν στο σβησει ειναι σιγουρα οτι τραβαει πολυ αερα αρα θα αφησεις το μαμα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.αυτα.δοκιμασε το και μιλαμε.
|
πρην μια εβδομαδα που αλλαξα τον αισθιτηρα το εζβησα το τσεκ κ αναψε παλι κ τωρα το εχω ξανα ζβησει με το μηχανημα..
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nipponpower
Μηπως καθαρισες προσφατα το φιλτρο και το παραλαδωσες με αποτελσμα να λαδωθηκε και το AFM ?
|
το φιλτρο το εχω καθαρισει καιρο τωρα,ο AFM ειναι καινουργειος οποτε δεν ειναι αυτο..
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
να πω κατι απλο , εκανες ενα reset την μπαταρια?αν οχι καντο......
|
οπως ειπα κ πιο πανω το εχω κανει αλλα με το μηχανημα..
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Εγω στο λεω γιατι πολλοι εχουμε βαλει φιλτρα και χωανες και δεν μας εβγαλε τιποτα αλλα πολλοι αλλοι βάλανε φιλτρα και χωανες και τους πεταξε λαμπακι αμέσως...
Πχ αλλοι μπορει να οδηγουν συχνα σε χωματα και σκόνες και το φιλτρο της ΚΝ να μην κανει καλο φιλτραρισμα επειδη αφηνει πιο πολυ αερα να μπαινει... Ισως το μαμα φιλτρο να ειναι πιο κλειστο και να μην αφηνει σωματιδια σκονης να περνανε... Μια υπόθεση κάνω...
Παράθεση:
δεν παιζει με τιποτα αυτο γιατι οπως ειπα ο AFM ειναι καινουρφιος κ δεν δικαιολογειται να αναψει το τσεκ σε 4 μερες και χωρις μαλιστα να εχω παει σε σκονες
|
Αν εχεις κρατησει το εργοστασιακο φιλτρο δεν χανεις κατι να κανεις μια δοκιμη. Εφόσον αλλαξες το AFM (αρα δεν ειναι απο εκει το προβλημα), κοίτα μηπως το προβλημα ειναι οντως απο το πανελακι της ΚΝ και υπάρχει φόβος να σου καταστρέψει και το 2ο AFM (αν όντως το πρωτο εχει χαλάσει)...
|
τι να πω...Θα το βαλω κ βλεπουμε!
ΥΓ.ας μου απαντησει κ καποιος για την ταπα που ρωταω πιο κατω..την εχουν τα δικα σας TS?μιπος παιρνει απο κει αερα,γιαυτο ρωταω..
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!