Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g
αμα τα βαλεις διπλα θα σου λειθουν οι απορειες το 122 ειναι πολυ πιο μπροστα απο το auris, τα κιλα του auris το προδιδουν εναντη μετα κιλα ενος golf και 20κιλα ροπης να το τραβαν
10,9 λεγανε για το prius και ενα corolla xli to παταει μαλον γιατι το 13secι 0-100 το εχει σιγουρα το prius και οχι τισ μουφεσ που πουλανε
|
Επειδη στην κοντρα τα μοτερ δουλευουν στα ψηλα η ροπη δεν μετραει με τον τροπο που την αναφερεις. Στην κοντρα μετραει ποσο καλα το μοτερ αποδιδει στα ψηλα. Το Golf TSi 122 βγαζει 124 αλογα στις 4.700 και μετα μεχρι τις 6.000 ψοφαει. Το Αουρις βγαζει 114 αλογα στις 6.000 και τα κραταει μεχρι τον κοφτη.
Στα 400 μετρα απο σταση που θα το δουλευεις ψηλα το μοτερ, το Αουρις ειναι ξεκαθαρα μπροστα. Το TSi ειναι καλυτερο μονο στις ρεπριζ.
Οσο για τα κιλα, ειναι ελαχιστα βαρυτερο το TSi. Απο θεμα κιβωτιου το Αουρις εχει αρκετα κοντο κιβωτιο που το βοηθαει να δουλευει στα ψηλα. Οποτε δεν μπορω να καταλαβω πως μπορει το Golf με τα 122 αλογα να ειναι ταχυτερο απο το Αουρις και μαλιστα πολυ πιο μπροστα ...