Βρε παιδια, για να μην τρελλαθουμε τελειως.Εαν δεν μπορει αυτοκινητο 190 ιππων(εκτος και εαν ειναι κουτσα η αρρωστα) να δει 240 κοντερισια, τοτε βαψτε το μπλε και πεταξτε το στη θαλλασα.
210 εχω εγω, ανα πασα στιγμη και στην εθνικη εχω 220+
Το δικο μου στα 200 χαω κλεβει 12.Δηλαδη 188 πραγματικα.
Η ts που μετρησαν οι 4 τροχοι ηταν η ατμοσφαιρικη καθως η κομπρεσορατη δεν ηρθε ποτε Ελλαδα.
Τα αυτοκινητα πλεον δεν θελουν στρψσιμο, αλλα οταν ειναι καινουργια ειναι κλειστα και δεν πανε.Το aygo με 30.000, συμφωνα με του 4 τροχους, κερδισε 1.7s στα 0-100 και μεγαλη διαφορα σε ολες τις ρεμπριζ, σε σχεση με το καινουργιο των 1000 χιλιωμετρων.Το ιδιο και ενα Avensis που ειχαν για τεστ μακρας διαρκειας.Τουλαχιστων τα ΤΟΥΟΤΑ θελουν αρκετα χιλιομετρα, πανω απο 10.000 για να ανοιξουν τα μοτερ και να αποδιδουν.Για να μην πω πανω απο 30.000.Στα δε καλυτερα τους, βρισκονται πανω απο τα 100.000, εκει που τα γερμανικα ψοφανε.Ειδικα εαν εχουν καμια 230.000 εκει να δεις πως πανε.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη toyota mania : 02-12-08 στις 14:49.
|