Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Προφανώς θα παίζει ρόλο και το κύρος (αλλιώς το λέμε στη καθομιλουμένη) του τεχνικού συμβούλου. Αν ζητάει έγκριση στα κεντρικά για κάθε κίνηση του, ... καλά κρασιά! Θα τους δώσει ασσίστ και θα την αφήσουν χαμένη ?
΄
Αλλά μήπως ένα αίτημα έγκρισης θεωρείται ότι έχει και χαρακτήρα υπόδειξης προς την Toyota Ελλάς για απόρριψη? Κάτι τέτοιο περίπου κατάλαβα από την επικοινωνία μου με την υπεύθυνη στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ("το συνεργείο σας κρίνει τι είναι φυσιολογική φθορά"), αν και άλλα μου έλεγαν στην τοπική αντιπροσωπεία.
|
Έγκριση για κάθε κίνηση δεν χρειάζεται. Έκτος αν δεν γνωρίζει τι καλύπτει η εγγύηση και τι όχι. Πρέπει να αποστείλει όμως Τεχνική Αναφορά για κάποια σοβαρά θέματα και κυρίως για προβλήματα που αντιμετωπίζει για πρώτη φορά, για ενημέρωση της TOYOTA HELLAS και στη συνέχεια του εργοστασίου αλλά και όταν δεν ξέρει τι θα αντικαταστήσει.
Εμείς κρίνουμε πότε κάτι θα πρέπει να αλλαχθεί στα πλαίσια της εγγύησης.
ΠΑΙΔΙΑ, η φυσιολογική φθορά βγάζει μάτια! π.χ δεν μπορείς να βάλεις 4 αμορτισέρ εγγύηση γιατί πολύ απλά ΔΕΝ γίνεται να χάλασουν και τα 4 μαζί, ΔΕΝ γίνεται να βάλεις στην εγγύηση δίσκο συμπλέκτη στις 150.000 χλμ και ειδικά όταν ανοίγεις και τον βλέπεις λιωμένο και το πλατό μελανιασμένο.