Όλα βασικά τα πλεονεκτηματα προκύπτουν από το γεγονός ότι μπορείς να ρυθμίσεις ανεξάρτητα τον καθε κύλινδρο.
Οπότε ακρίβεια στη ρυθμιση σημαίνει ομαλότητα στη λειτουργία, και ομαλότητα στη λειτουργία σημαίνει ροπή.
Ενώ τα μονοπετάλουδα περιορίζονται από τον πιο "στεγνό" κύλινδρο, αφού κάποιοι τροφοδοτούνται με πιο φρεσκο αερα από άλλους.
Και θα μου πεις τι ροπή έχει ένα 20βαλβιδο...
Αν το συγκρίνεις με ένα 160άρι Honda, είναι πολύ ροπάτο.
Παραλληλα, εξαιτίας της ανεξαρτητης ρυθμισης υπάρχει και καλύτερη απόκριση.
Ένα πολύ μικρό ποσοστό της ιπποδυναμης προέρχεται από την τετραπετάλουδη διάταξη (συγκεκριμένα σε δυο παραδείγματα εχω δει διαφορά 7 ίππων στους 200 και κατι παραπάνω από 2 κιλά ροπή σε δυο κατα τ'άλλα όμοια μοτέρ).
Maximum εχω ακουσει για διαφορά 25 ίππων στα 285 ( 11,4%).
Η ιπποδύναμη έρχεται από ένα συνδυασμό σχεδιασμού θαλάμου καυσης, γωνια πλήρωσης και αποβολης μιγματος και καυσαερίων, και διαμετρου-διαδρομής (θεωρωντας προπορείες, συμπιεσεις, μοιρες βυθισματα και υπερπλήρωση η όχι ως σταθερες τιμές).
Τα τετραπετάλουδα είναι σαν τη συμπίεση... Δεν σου δινουν τοση δυναμη όσο ροπή και απόκριση.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akis308 : 24-10-08 στις 18:11.
|