Παίδες εξαρτάται που το χαίρεται κανείς το αμάξι του.Σίγουρα στη βόλτα αλλά και στο ταξιδι ο κινητήρας που αποδίδει χαμηλότερα και σε μεγαλύτερο εύρος θα είναι πιο ευχάριστος.Και δεν ξεχνάω βεβαίως κάθε είδους ρεπρίζ όπου κάθε τουρμπάτος κινητήρας βρίσκεται αλλού.Οταν όμως κυνηγάς τις απόλυτες επιδόσεις η τις στροφές σε κάποιο βουνό οι 2500 και οι 3500 δεν εχουν θέση στο στροφόμετρο.
.Αρα και να αποδίδει εκεί δεν εχει κανένα νόημα σε αυτή την περίπτωση...Βεβαια υπάρχουν και τουρμπάτα μοτέρ που τραβάνε γερά μέχρι τον κόφτη οπότε...
Οσο για την συγκριση του κινητήρα της ts με του λεόν μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας κιντήρες με της ts να εχει αγωνιστικό χαρακτήρα και του λεόν ένα πιο all-around.Kαθένας διαλέγει με το γούστο του.