τουοτα
λοιπον πηρα μερικα τηλ και θυμηθηκα τι εχει γινει σε εσενα μαλλον αλλα και σε αλλον ενα στο κερατσινι.
την εποχη που πηρες το αυτοκινητο ερχοτανε χωρις ηλεκτρικα παραθυρα και κλειδαριες και απο το καινουργιο αγγλικο εργοστασιο με πολλα προβληματα οπως εδειξε η συνεχεια αλλα οχι σε αυτα που αναφερεσαι εσυ, πιο πολυ λογω του οτι ειχε ευρωπαικα αναλωσιμα πχ lucas δισκοπλατο που δεν αντεχε 20000χλμ.
η τοποθετηση τους γινοτανε απο καποιους ασχετους με το θεμα ,βοηθος βοηθου ,ασχετοι με το επαγγελμα που απλα τους εχουν δειξει τι πρεπει να κανουνε. οι ασχετοι αυτοι ανοιγανε με τελειως λαθος τροπο την πορτα με αποτελεσμα να σπανε ολα τα μαμα κουμπωματα και να τα αντικαταστατουν με αλλα εμποριου τα οποια τριζανε και η λυση ηταν απλα να μπει τα μαμα τα κοκκινα με το αρμαφλεξ γυρω γυρω. μετα βαζανε κατι aftermarket παραθυρα που λογω κακης τοποθετησης (συντομα θα βαλω και φωτο ) κανανε θορυβο και σπαζανε.
αμεσο επακολουθο των προηγουμενων ηταν οτι επρεπε να ξεκουμπωσουνε την φισα της πορτας αναμεσα πορτα και κολονα με αμεσο προβλημα να κλειδωνει τι immobilizer και να μην παιρνει μπρος το αυτοκινητο.
εμεσο επακολουθο ηταν και το οτι στις κενες θεσεις της φισας κανανε τρυπες διαμπερες μεταξυ της θυληκιας φισας (που ειναι στερεωμενη στην κολονα )και αρσενικης φισας με αποτελεσμα συχνα πυκνα να βγαινει οφ το immobilizer (το immobilizer επαιρνε εντολη ενεργοποιησης απο την κλειδαρια του οδηγου το οποιο μετα απο οδηγια της ελληνικης αντιπροσωπειας δεν ξαναμπηκε ποτε σε αυτο το σημειο σε τουοτα..
με λιγα λογια ηταν πολυ λιγα κομματια στα οποια εγιναν αυτες οι ζημιες και η μαμα εταιρια δεν ειχε καμια σχεση για αυτο και το 2000 νομιζω ηρθαν οι ιαπωνες στην ελλαδα και εδιωξαν την τοτε δοιηκηση.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|