Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DareDevil
EVANK σου συνιστώ να σταματήσεις να βλέπεις ταινίες επιστημονικής φαντασίας σου κάνουν κακό δεν το βλέπεις.
Τόσο διεστραμμένη φαντασία ούτε σε ταινία του Spilberg…
Και ειδικά για ένα αμάξι σαν το εε101 και 111.(Μήπως το αμάξι ήταν και Cyborg??)
Η απάντηση μου θα είναι έντονη γιατί προσβάλεις και λες χαζούς όλους εμάς που επιλέγουμε την TOYOTA.
Όποτε και σου ανταποδίδω τον χαρακτηρισμό ότι τα γερμανικά είναι όλα πατάτες και όχι μόνο αλλά και φριτέζες.
Κατέληξες να πάρεις ένα ταπεινό γερμανικό αμάξι της σειράς ένα Seat που αυτό και αν έχει μάπα πλαστικά και ηλεκτρικά. Και λες ότι δεν ακούς τώρα ούτε κιχ μέσα….
Περίεργο για ψάξου πιο καλά.. δεν υπάρχει αμάξι σημερινό καμιάς εταιρίας που να μην τρίζει(όλες χρησιμοποιούν ανακυκλωμένα υλικά.)
Εγώ πριν 10 μέρες είχα μπει σε ένα passat εκεί να δεις τι πανηγυρακι γινόταν μέσα…
Δες και λίγο το πρόσφατο παρελθόν της εταιρίας που επέλεξες και πεσμου την γνώμη σου για τους κινητούς τάφους Gredos και το πρώτο Ibiza(Όχι ότι τα επόμενα ήταν πιο καλά αλλά λέμε, τουλάχιστον αυτά δεν έπιαναν φωτιά στον δρόμο…) αυτά τα αμάξια δεν έπρεπε να είχαν βγει ποτέ στο δρόμο… για δες αύριο το πρωί που θα πας για δουλειά και μέτρα πόσα θα δεις??? Σου λέω εγώ κανεναααααα…
Corolla όμως εε101 θα δεις πάμπολλα…
Και όπως είπε και ο enduras τα γερμανικά όλα όταν πιάσουν τα 2 χρόνια αρχίζουν να ξερνάμε τα προβλήματα πιο πριν είναι καλά καμουφλαρισμένα και ηχομονωμένα….
Οπότε όταν βάλεις βαθιά το χεράκι σου στην τσέπη και εσύ και τα φιλαράκια σου από το club σας έλα να μας πεις τις εμπειρίες σου αλλά και πόσο απολαυσες που η Seat στον έπιασε τον ποπό….
|
Αν η SEAT μου έπιασε τον ποπό με 17,500 τότε πριν 11 χρόνια για το corolla η αγαπητή μας ΤΟΥΟΤΑ με έσκισε με 13500!
Και όμως δεν τρίζει και με έχει εντυπωσιάσει πραγματικά αυτό.
αν θέλεις πίστεψέ το.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7
φίλε κράτησα από το αρχικό σου post μόνο τα προβλήματα που αναφέρεις.
Πραγματικά μπορώ να σου πω οτι γέλασα πολύ με τον τρόπο που τα περιγράφεις και με συγχωρείς γι' αυτό, γιατί ταλαιπωρήθηκες αρκετά, αλλά πραγματικά έτσι όπως τα περιγράφεις είναι το κάτι άλλο.
Κατ' αρχήν δικαιούμαι να ομιλώ καθώς έχω 2 στρογγυλοφάναρες. Μία sedan και μία G6, 1300άρια και τα 2. (όχι vvti)
Έχω την υποψία οτι σου πούλησαν τρακαρισμένο αμάξι. Για κάποιο λόγο τράκαρε (μπορεί να ντελάπαρε η νταλίκα που το μετέφερε - γιατί το έχω δει κι αυτό - ή να τσούλησε απ' τη νταλίκα και έπεσε με δύναμη μόνο του!) το έφτιαξαν πρόχειρα και στο πάσαραν.
Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει τόσα προβλήματα απ' τη γραμμή παραγωγής. Μου φαίνεται απίστευτο. Το σενάριο που σου λέω όμως, δεν μου ακούγεται καθόλου απίστευτο.
Λες οτι την 1η μέρα κάηκαν οι προβολείς. Δεν είναι δυνατόν. Σε ποτάμι έπεσε;
Επίσης επικεντρώνεσαι στους τριγμούς. Η sedan δεν κάνει κανένα θόρυβο, η G6 είχε προβληματάκια στο ταμπλό και στην εταζέρα. Με μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία λύθηκε το πρόβλημα στο ταμπλό και αφού έβαλα οβάλ ηχεία στην εταζέρα, λύθηκε και εκεί το πρόβλημα (ήθελε βάρος).
Λες, είχε πρόβλημα στο πίσω τζάμι. Τι είδους πρόβλημα αφού είναι σταθερό.
Για πλαστικά κτλ δεν έχω να πω κάτι. Προσωπικά πιστεύω η ποιότητα του ταμπλό της 111 βάζει τα γυαλιά σε πολλά σημερινά αυτοκίνητα που είναι τίγκα στο σκληρό πλαστικό.
Λες οτι έμεινες. Προσωπικά αν έμενα μία φορά λόγω μηχανικού προβλήματος θα σκεφτόμουν να το δώσω (ακόμα και τώρα μετά από 10 χρόνια). Τη 2η θα το έδινα.
Για τα λαστιχάκια στα φανάρια έχεις δίκιο. Είναι κατασκευαστική ατέλεια σε όλα τα 111. Και στα 2 ψιλοφεύγουν αλλά έχω βρει τρόπο να μην ασχολούμαι μαζί τους.
Βασικά βλέπω οτι επικεντρώνεσαι στους τριγμούς κτλ και όχι τόσο στα σοβαρά μηχανικά και άλλα που σου έβγαλε. Γιατί δεν καταλαβαίνω. Το G6 μου όπως σου είπα έτριζε λίγο, η sedan όχι. Εγώ όταν το πήρα το προτίμησα από άλλα - δε μου άρεσε - για να μην ασχολούμαι με συνεργεία και τέτοια και τελικά είχε περισσότερα προτερήματα από όσα νόμιζα.
Ίσως έπρεπε να απαιτήσεις ολική αντικατάσταση αυτοκινήτου ή να το πουλήσεις εξαρχής (θα έμπαινες μέσα κάποια λεφτά αλλά όχι πολλά).
Επίσης μην λες ποτέ μην πάρετε toyota. Είναι γενικότητα. Καταλαβαίνω την οργή σου, αλλά 1) το μοντέλο που είχες δεν πωλείται πλέον 2) το ίδιο μοντέλο σε μένα δεν έχει βγάλει κανένα μηχανικό ή πρόβλημα άξιο αναφοράς (άντε να σου πω κόλλησε ο θερμοστάτης μετά από 10 χρόνια, αλλά χαίρω πολύ, είναι λογική φθορά αυτό. Και με πήγε και στο συνεργείο. Δε με πήγαν άλλοι...Και είναι η μόνη φορά που πήγα εκτάκτως.
Πάντως το πούλησες καλά λεφτά για τόσα χιλιόμετρα...
PS. Οδική βοήθεια δεν έχω. Από χρόνο σε χρόνο, όλο λέω να βάλω κι όλο λέω, άστο μωρέ άλλη μια χρονιά... Εσύ τώρα με το Leon?
|
Μεγάλε ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
Επιασες το νόημα με το τρακαρισμένο.
Ξέρω καλά τι γίνεται στις καραβιές, αλλά μέχρι εδώ γιατί αυτό δεν
αποδεικνύεται εύκολα.
Μεε την συγκεκριμένη αγορά πήρα από την SEAT 4 χρόνια πλήρη κάλυψη επειδή η SEAT πανευρωπαικά καλύπτει τα αυτοκίνητά της και στην Ελλάδα έχε την ΕΛΠΑ.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NL-corollaG6
συνφωνω απολυτα Κοσμα!
Αλλα θελω να προσθεσω κιολα:
Φιλε λες ολα αυτα τα πραγματα για ενα αμαξι που εγω κ ο πατερας μου οδηγαμε ποσα χρονια...ειληκρηνα νομιζω οτι ανφερεσαι σε αλλο αμαξι,αυτα που ανεφερες δεν εχουν καμια σχεση με το αμαξι μου!
σεβομαι την αποψη σου αλλα σε μερικα σημεια που αναφερθηκες δεν αντεξα γελασα "Καμία σύγκριση με την ΤΟΥΟΤΑ. Το corolla έστριβε και έγερνε, νόμιζες ότι θα φύγεις από τον δρόμο, και μάλιστα αυτό το είχαν γράψει και οι κριτικές στα περιοδικά αυτοκινήτου.Το leon στρίβει και δεν γέρνει. Είναι τραίνο."θα ηθελα πολυ να διαβασω πιο γερμανικο περιοδικο εγραφε τετοιες μπαρουφες! εγω ενα θα πω κ οποιος πιστει...πιστηκε κανε μια βολτα στις αντιπροσοπιες της TOYOTA κ της SEAT κ δες στα τρακαρισμενα(παρατημενα) ποσα LEON ειναι που εχουν τουμπαρει κ εχουν φυγει απ το δρομο κ ποσα COROLLA!Περεταιρω θα μιλησω αφου αποδειξεις οτι ολα αυτα ισχυουν!
|
Θα ψάξω το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΓΚΥΡΟ περιοδικό που γράφει ότι "η συγκεκριμένη corolla γέρνει περισσότερο και κρατάει περισσότερο από την προηγούμενη"
και θα το δημοσιεύσω.
Βέβαια, εντελώς φιλικά, όχι σε εμένα το κόλπο με τα περιοδικά.
Είναι ΟΛΑ πουλημένα και το ξέρουμε όλοι αυτό.
Γι αυτό και καμία κολοφυλάδα δεν δημοσίευσε το ιστορικό αυτό παρόλο που το έστειλα σε όλα όσα κυκλοφορούσαν τότε.
Επίσης τα τρακαρισμένα leon είναι τα προηγούμενα για τα οποία η Τεχνοκάρ εισήγαγε (για δικούς της λόγους) πάρα πολλά
δίλιτρα και ο κάθε άχρηστος πιτσιρικάς έβρισκε την ευκαιρία να πάρει γκάζια.
Αν κάποιος πάρει ένα μαχαίρι και με μαχαιρώσει, δεν θα φταίει το μαχαίρι, αλλά αυτός που έκαν λάθος χρήση του μαχαιριού.
Ετσι και με τα λιοντάρια και τα rallie και όλα τα GT-GTI-SGX-TSI κλπ της αγοράς.