Λοιπόν όταν θέλεις street ή naked παίρνεις street ή naked όχι supersport. Στα κυβικά που μιλάς 2 είναι οι επιλογές σου ή Honda CBF 250
http://www.honda-motorcycles.gr/inne...=6&model_id=64 ή Yamaha YBR 250
http://www.yamaha-motor.gr/products/...subview=colour . kαι τα 2 κοντά στα 4000, μονοκύλινδρα, με ποιό όρθια θέση απο το ninja και στα 21-22 άλογα. Τον αέρα μην τον σκέφτεσαι σε πρώτη φάση. Χωρίς ζελατίνα μέχρι τα 140 πήγαινα όρθιος χωρίς κανένα πρόβλημα και μετά την τοποθέτηση της ζελατίνας κέρδισα 20 χλμ. παραπάνω (όλα αυτά με καλό κράνος και όρθιος. Αν θέλεις παραπάνω παίρνεις αγκαλιά το τεπόζιτο....) δν νομίζω λοιπόν τα παραπάνω οχήματα να έχουν τελική μεγαλύτερη απο 140-150 άρα δεν υπάρχει πρόβλημα. Το θέμα είναι οτι μιλάς πρίν καν ανεβείς σε μηχανή για διαδρομές Αθήνα Πάτρα. Αν αυτός είναι ο σκοπός σου καλό θα ήταν να γίνεις ποιό διαλλακτηκός με το όριο των κυβικών που έχεις θέσει γιατί θα τρέχεις σε ένα χρόνο να αλλάζεις χάνοντας χρόνο και χρήμα (όπως πάθαμε όλοι πιστεύω). Στα όρια που έχεις θέσει δεν βλέπω αλλη λύση αλλά αν το πρόβλημα δεν είναι οικονομικό πάψε να φοβάσαι το κυβικά και κοίτα κάτι που και θα σε κινήσει ποιό άνετα και θα το κρατήσεις περισσότερο καιρό. Ολα είναι στο δεξί σου χέρι. Μπορείς να πάς ποιό αργά απο παπί ή ποιο γρήγορα απο TDM. Εσύ απο φασίζεις.
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.
Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com