Γιατί δεν μπορούμε να μείνουμε απλά στο ότι και τα δύο μοτέρ ειναι πολύ καλά με διαφορετικό τρόπο λειτουργίας? Γιατι πρέπει να βγάλουμε με το ζόρι ποιο είναι καλύτερο?
Και τα δύο μετατροπές είναι με την έννοια ότι τα αμαξια που κυκλοφορούν στην Ελλάδα δεν ερχονται/ερχοντουσαν με αυτους τους κινητήρες οπότε όσοι τα αγοράσαμε και θέλουμε να κάνουμε βελτίωση πρέπει να γίνει μετρατροπή στο μοτερ δλδ είτε ολοκληρωτική αλλαγη (20v) είτε επέμβαση στο ήδη υπάρχων (υπερκυβισμένο).
Από εκεί και πέρα... εγω που έχω Ε12 μπορω να βάλω 20v? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ! (ακόμη και αν τεχνικά γινόταν κανενας δεν θα έβγαζε το καινουριο μοτερ του για να βαλει ενα 12+ ετων).
Κάποιος που έχει 101 ή ΕΕ90 κτλπ μπορει να βάλει υπερκυβισμένο μοτερ?? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ! Θα αλλαξει το μοτερακι του με αλλο (είτε 20v ειτε 4efte κτλπ).
Ο καθένα λοιπον κάνει το καλύτερο και ουσιαστικά
αυτό που είναι εφικτό για το αμαξι που οδηγει. Και οι δύο μετατροπές ειναι οι καλύτερες value for money μετατροπες ανάλογα την καρότσα.
Οσον αφορα την κόντρα, εκτός του οτι παιζει ρολο η καροτσα και το βαρος της, σίγουρα παιζει και ρολο πόσο βελτιωμένο ειναι το κάθε μοτερ. Παίζουν υπερκυβισμένα 1ου, 2ου, 3ου σταδίου και μάλιστα το καθενα βελτιωμενο σε διαφορετικό βελτιωτη που άλλος ξέρει και άλλος δεν ξέρει.
Το ίδιο ισχυει για τα 20v. Αλλος το έχει κρατησει όπως το πήρε (χωρις να ξερει βεβαια αν ηταν πειραγμενο απο πριν) και άλλος εχει αλλαξει απο εκκεντροφόρους, βολάν, πρόγραμμα κτλπ ώς εκει που δεν πάει! Πάλι παίζουν ρολο και οι μαστορες/ηλεκτρολογοι κτλπ.
ΑΝ επιμένετε λοιπον να γίνει σύγκριση βάλτε καποια ΣΤΑΝΤΑΡ γιατι αλλιως ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ!
Πείτε για παραδειγμα πως υπερκυβισμενο 1ου σταδίου μένει πίσω από μαμα (όσο γίνεται) 20βάλβδιδο.
Υπερκυβισμένο 3ου σταδιου (ολοκληρωμένο) περνάει 20βαλβιδο μαμα (οσο γίνεται)
Παράδειγμα λέω!
Αλλα απο τη στιγμή που κανενα δεν ειναι "μαμα" με την πλήρη έννοια της λέξης, δεν θα έχουμε ΠΟΤΕ σωστή και απόλυτη σύγκριση.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός!