Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 01-07-08, 11:16
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τα περιοδικά γράφουνε ότι θέλουν πάντα. Το πράγμα πάει αλυσιδωτά. Υπάρχει η φήμη για κάποιο αμάξι ότι είναι καλύτερο από το άλλο και ο κάθε πιτσιρικάς που παίρνει να γράψει μια δοκιμή μόνος του χαζός είναι να πάει κόντρα στο ρέμα; Τις δοκιμές τις φτιάχνουν στα μέτρα των αυτοκινήτων που θέλουν να προωθήσουν. Διαβάζω θέμα "εικονικό προσπέρασμα 60-100 με 4η". Βρείτε μου έναν έλληνα κάτω από 80 ετών που θα προσπεράσει με τα 1400αρια που δοκιμάζουν με αυτή την ταχύτητα σε αυτά τα χιλιόμετρα".

Ακόμα και τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων που δίνουν με βάζουν σε σκέψεις. Ο 1.8Τ της vw βγάζει λέει 20+ κιλά ροπή στις 1500. Που είναι ρε παιδιά γιατί μέχρι τις 2500 δεν έχει γαργαληθεί η τουρμπίνα...

Όσο για το 0-100 που λένε ότι μετράνε θέλω να ξέρω σε τι δρόμο βρίσκουν και τα κάνουν. Φαντάζομαι θα μετράνε 0-100 σπινιάροντας τρελά σε 8.5 και θα λένε "αν δεν σπίνιαρε?" βάλε 7 να είσαι μέσα

Πάντως επειδή αναφερόμαστε σε θέμα επιδόσεων σε αμάξια με πάνω από 170 άλογα εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι σε τέτοιες κόντρες δύο είναι οι πολύ σημαντικοί παράγοντες. Το πως θα ανοίξεις την 1η και η αλλαγή 1η-2α. Αν εκεί κάποιος από λάθος μείνει πίσω μετά και λίγο παραπάνω άλογα να έχεις δεν τον μαζεύεις.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Toyota Corolla g6 panoskarab21 Zήτηση - Διάφορα 0 10-01-22 01:11
Toyota Corolla E-12 ranger Αυτοκίνητα 0 26-12-18 23:19
ΚΛΟΠΗ PEUGEOT 107 LISSAS OFF TOPIC 6 22-02-14 06:34
New Toyota Toyota Corolla XRS 2009 LAKISdj TOYOTA COROLLA E15 19 02-12-10 22:18
Αγωνας αντοχης Toyota Yaris TS VS Peugeot 106 Rallye wastegate ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 16-05-09 22:21



Page generated in 0,39690399 seconds (91,00% PHP - 9,00% MySQL) with 89 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:00.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)