Τα περιοδικά γράφουνε ότι θέλουν πάντα. Το πράγμα πάει αλυσιδωτά. Υπάρχει η φήμη για κάποιο αμάξι ότι είναι καλύτερο από το άλλο και ο κάθε πιτσιρικάς που παίρνει να γράψει μια δοκιμή μόνος του χαζός είναι να πάει κόντρα στο ρέμα; Τις δοκιμές τις φτιάχνουν στα μέτρα των αυτοκινήτων που θέλουν να προωθήσουν. Διαβάζω θέμα "εικονικό προσπέρασμα 60-100 με 4η". Βρείτε μου έναν έλληνα κάτω από 80 ετών που θα προσπεράσει με τα 1400αρια που δοκιμάζουν με αυτή την ταχύτητα σε αυτά τα χιλιόμετρα".
Ακόμα και τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων που δίνουν με βάζουν σε σκέψεις. Ο 1.8Τ της vw βγάζει λέει 20+ κιλά ροπή στις 1500. Που είναι ρε παιδιά γιατί μέχρι τις 2500 δεν έχει γαργαληθεί η τουρμπίνα...
Όσο για το 0-100 που λένε ότι μετράνε θέλω να ξέρω σε τι δρόμο βρίσκουν και τα κάνουν. Φαντάζομαι θα μετράνε 0-100 σπινιάροντας τρελά σε 8.5 και θα λένε "αν δεν σπίνιαρε?" βάλε 7 να είσαι μέσα
Πάντως επειδή αναφερόμαστε σε θέμα επιδόσεων σε αμάξια με πάνω από 170 άλογα εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι σε τέτοιες κόντρες δύο είναι οι πολύ σημαντικοί παράγοντες. Το πως θα ανοίξεις την 1η και η αλλαγή 1η-2α. Αν εκεί κάποιος από λάθος μείνει πίσω μετά και λίγο παραπάνω άλογα να έχεις δεν τον μαζεύεις.