κατι που βρικα απo αλο forum
Ενα ακόμα βήμα στο ζήτημα "καθαρή αυτοκίνηση" αποτελεί το σχέδιο της Volkswagen για την χρήση βιοκαυσίμων που θα παρασκευάζονται από καλαμπόκι, στάρι ακόμα και από ξύλο.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται πως τα συνθετικά καύσιμα SunFuel -όπως ονομάζονται- μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 90%, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Τα καύσιμα αυτά είναι συμβατά με τη σημερινή γκάμα μοτέρ της VW, σύμφωνα με τον Wolfgang Steiger που είναι υπεύθυνος του τομέα εξέλιξης των κινητήρων, ο οποίος δήλωσε πως σε δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν με ένα Golf για 100.000 χλμ. χρησιμοποιώντας αυτά τα καύσιμα, δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Τα καύσιμα SunFuel θα μπορούν αρχικά να αναμειγνύονται με τα σημερινά συμβατικά καύσιμα, όπως συμβαίνει και με τα υπάρχοντα μείγματα βιοαιθανόλης και βιοντίζελ, αλλά τα νέα καύσιμα θα προστίθενται σε μεγαλύτερη αναλογία.
Αρχικά η αναλογία τους θα αγγίζει το 10%, ποσοστό που είναι διπλάσιο από το σημερινό. Ωστόσο, καθώς η τεχνολογία προχωρά και επενδύονται τα απαραίτητα κεφάλαια, η αναλογία των οικολογικών καυσίμων στα μείγματα θα αυξάνεται. Δεν υπάρχει λόγος για τον οποίο να μην υπάρχουν σε 10 χρόνια σταθμοί τροφοδοσίας αποκλειστικά με SunFuel, σύμφωνα με το στέλεχος της VW.
Ηδη αρκετές χώρες παρέχουν οικονομικά κίνητρα για την ενθάρρυνση των εταιρειών να αυξήσουν την παραγωγή βιοκαυσίμων. Ωστόσο, σε ορισμένες χώρες όπως π.χ. στην Αγγλία, η επιδότηση θα συνδεθεί στο μέλλον με τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου άνθρακα που επιτυγχάνεται.
Αισιόδοξες προβλέψεις μάλιστα αναφέρουν ότι μέχρι το 2010, το 5% των καυσίμων που θα πωλούνται στην Αγγλία θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
|