Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!

12-06-08, 13:44
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
When modifying #E3#-series Corolla, the first concern is the handling and the weakness of the powertrain. Rear leaf springs are soft, and the support is weak. I had once a Corolla KE30 with 4A-GE. It was real nice sleeper - green colour, four door-model, towing hook until some bastards stole and raped it. Pictures coming soon. Anyhow, problem with handling was solved (not perfectly; full throttle accelerations with on-off clutch did bend the leafsprings and that caused rear-axle bouncing) with an axle from the Carina TA-12 and the leaf springs from a KE36 (the station wagon) with an additional leaf.
http://www.geocities.com/tuoppi_00970/english/e3.htm
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Θεματικός Τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,27611208 seconds (84,72% PHP - 15,28% MySQL) with 51 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:49. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|