toyota corolla privilege 2006...μας έμεινε στο χέρι!
Γειά σας παιδιά!
Είμαι κάτοχος ενός toyota corolla privilege του 2006 και έχω ενα πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα το οποίο θα σας αναφέρω παρακάτω! Το αυτοκήνητο όταν το αγόρασα απο την πρώτη του μέρα δεν μπορούσε να κρατήσει σταθερές στροφές! Το ανέφερα αμέσως στην toyota και μου απάντησαν λόγο του ότι είναι καινούριο θα στρώσει και θα είναι εντάξει!
Στα 15.000χλμ που του έκανα το πρώτο service τους το αναφέρω και πάλι και άλλος τεχνικός απο εκεί μέσα μου λέει ότι έτσι κάνουν τα πολύστροφα δεν μπορούν να κρατάνε σταθερές στροφές! (οι στροφές στο ρελαντί παίζανε απο 750-950 αφού είχε ζεσταθεί το αμάξι!).
Το τρώω και αυτό λοιπόν...προχωρώντας προέκυψαν κάποια ψιλοπροβληματάκια στην βάση του καθήσματος του οδηγού όπου έτριζε και μου την αντικατέστησαν δωρεάν, ξεκόλησαν τα πλαινά spoiler και με λίγο βαβούρα τα ξανακόλλησαν και αυτά!
Κάνω το service στα 30.000χλμ όλα ωραία και καλά!
Στην συναίχεια κοντα στα 42.000χλμ και καθώς βρισκόμουνα στην Β.Ελλάδα το πήγα στην εκεί αντιπρωσοπία για έναν έλενγχο πριν το ταξίδι για Αθήνα και οι τεχνικοί διαπίστωσαν 700ml απώλεια λαδιού και μου είπαν να το κοιτάξω...φτάνοντας Αθήνα, αμέσος την επόμενη μέρα το πάω πάλι στην αντιπροσωπία και τους αναφέρω το συμβάν!
Ο τεχνικός εκεί έλεγχε τα λάια και μου είπε να το φέρω πάλι στο service των 45.000χλμ για να δούμε την απώλεια! Έκανα λοιπόν κάποια χιλιομετράκια και στα 43.800χλμ ανάβει το λαμπάκι της μηχανής!
Απευθείας την επόμενη μέρα πάει στην αντιπροσωπία και διαπιστώνουν με έναν γρήγορο έλεγχο ότι ο 3ος κύλινδρος δεν πρεσάρει όσο θα έπρεπε! Το κρατάνε μια βδομάδα μέσα δίχως να το έχουν ακουμπίσει σχεδόν (σε μία βδομάδα κατάφεραν να βγάλουν το πάνω καπάκι) και με πέρνουν τηλ και μου λένε (την επόμενη βδομάδα) ότι έχει χτυπημένες βαλδίδες!
Πάω λοιπόν και το βλέπω το αμάξι και όντος είχε κάποια σημαδάκια στις βαλβίδες σαν νυχίες! Περιμένωντας λοιπόν να πάρουν έγγριση απο τα κεντρικά της toyota (3-4 μέρες) προχώρησαν σε αφαίρεση στο δεύτερο καπάκι και διαπιστώθηκε χάος!!! Οστίρια στραβωμένα, βαλβίδες στραβωμένες, χειτώνια γδαρμένα..κ.α. !!! Και ύστερα ξεκινά το γλέντι...ερχόμενος ο εμπειρογνώμονας απο τα κεντρικά της toyota απευφάνθει ότι η ζημία δεν μπορεί δικαιολογηθεί μέσα στην εγγύηση λόγο του ότι η ζημία προκλήθηκε απο εμένα και είπε πως προέρχετε απο απώτομο κατέβασμα!!!! Εγώ ουδέποτε έκανα κάποιο κατέβασμα στο αμάξι που να μπορώ να το θεωρήσω <<απότωμο>>, και ακούγωντας αυτό μου μπαίνουν σκέψης όπως απαγορεύονται τα κατευάσματα βάναυσα ή μή?? Ή μίπως πρέπει να κινώ το αμάξι με στροφές απο 1900 έως 3156 όπου θα έπρεπε να το είχα διαβάσει στις οδηγίες χρήσης??? Εννοείτε πως αστειέυομαι...αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι η μηχανή είναι για πέταμα, η toyota δεν δικαιολογεί τίποτα και εγώ βρίσκομαι σε απόγνωση! Οι κινήσεις που θα κάνω είναι να στραφώ νομικά εναντίον του εξουσιοδοτημένου κέντρου της toyota και κατ΄επέκταση στην toyota Hellas καθώς εγώ αισθάνομαι εξαπατημένος μίας και δεν με καλύπτουν! Θα κοινοποιηθεί το πρόβλημα σε όλα τα ελληνικά forums με αυτοκίνητα καθώς επίσης θα σταλεί το εν λόγο ζήτημα στην Ιαπωνία! Πρίν γίνουν όλα αυτά λοιπόν θα ήθελα να με συμβουλέψετε σε ότι εσείς νομίζετε θα μου φανεί χρήσιμο! Θα ήθελα την βοήθεια σας ακόμη και τηλεφωνικός για ποίο άμεση λύση στο προβλημα μου...πριν προβώ σε χρονοβόρες διαδικασίες με δικηγόρους και τα τιαύτα!! Το ξέρω πως σας κούρασα αλλά πραγματικά το πρόβλημα μου είναι τεράστιο...σας ευχαριστώ εκ των προταίρων!!!
Επίσης θα ήθελα να συμπλήρώσω ότι ο τεχνικός διαπίστωσε ότι η 3η βαλβίδα <<έπαιζε>> μέσα στην φωλία της περισσότερο απο το κανονικό! Θα ήθελα επίσης να μάθω πού μπορώ να βρώ τους όρους της εγγύησης καθώς και την προέλευση της corolla μου καθώς κάπου διάβασα για παραγωσγ σε South Africa και έφριξα!!!!
|