Φίλε δεν μπεις στη διαδικασία να κάνεις μετατροπή για 4AFE, εκτός και αν τον βρεις πολύ πολύ φτηνά.
Μιλάω για κανα δυο κατοστάρικα...
Από αξιοπιστία, δεν υπάρχει σχέση, αν ανοιξεις ένα FE και ένα GE θα δεις ότι το πρώτο είναι παντού πιο αδύναμο και έχει σχεδιαστικές ατέλειες σε σχέση με το GE.
Απόψεις του τύπου δεν μου τραβάει, δεν μου δουλευει κλπ είναι για μένα επιεικώς απαράδεκτες, αν το μοτέρ συνδεθεί από κάποιον που έχει γνώσεις πάνω στο θέμα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην δουλευει το μοτέρ...
Η διαφορά σε δύναμη είναι χαοτική και υπόψην ότι για να πάρεις άλογα, σε δυναμόμετρο, στον FE πρέπει να κάνεις ένα κουστούμι της τάξης των 2000+ έτσι για να ξεκινήσεις...
Δεν ξέρω αν όμως τελικά σε ενδιαφέρει μια υποδύναμη της τάξης των 150-160 ίππων ή απλά θελεις κάτι ελαφρώς καλύτερο από το δικό σου.
|