Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Μπορω να παραθέσω απλά μια εμπειρία όσον αφορα το ποστ σου G6? Δεν είναι απάντηση, απλα θα εκθέσω γεγονότα.
Όταν είχαμε κάνει την δυναμομετρηση του περιοδικού Power, είχαν ερθει και πολλά 16άρια (και Ε12, και Ε11).
Κάποια ήταν μαμα, κάποια είχαν φιλτρο-τελικο, κάποια είχαν φιλτροχωάνη τελικό κτλπ κτλπ (διάφορους συνδιασμους δλδ).
Ε, κανένα μα κανένα δεν έβγαλε πάνω από 116 άλογα και 16 κιλά ροπή. Κανένα λέμε.
Ξαναλέω πως απλά εκθέτω γεγονότα, αν και εμένα μου φαίνεται τρελα υπερβολικό με χωανη-εξατμιση να παίρνεις σε ατμοσφαιρικό αμάξι 10 άλογα και 2 κιλά ροπής...
Εχεις εσυ κάποια προσωπική εμπειρία ή απλά αυτα που αναφέρεις πιο πάνω?
|
Φιλε madvinegar ολα τα σχολια και η κουνεβτα εδω μεσα ειναι καλοδεχουμενα και πανω απο ολα καλοπροεραιτα προκειμενου να βελτιωθουμε ολοι. Για την εμπειρια που εχω γενικα στο χωρο και την αγορα ρωτα το φιλο marmel να σου πει. Δεν μου αρεσει να μιλαω για μενα.
Αναφορικα με το δυναμομετρο του power τωρα εκει συμβαινουν αλλα προαγματα. Επειδη τα αποτελεσματα του ειναι και δημοσιογραφικη τροφή για σχολια κρισεις και επικρισεις ισως εκει μετρανε παντα προς τα κατω. Σοβαροι βελτωτες που παρουσίασαν τα αυτοκινητα τους στο περιοδικο αρνηθηκαν να μετρηθει το αυτοκινητο τους εκει και το περιοδικο τελικα αποδεχθηκε η μετρηση να γινει σε δυναμομετρο επιλογης του βελτιωτη. Απο το εν λογω δυναμομετρο εχουν παρουσιαστει αδυναμα αρκετα αυτοκινητα που τοσο σε επιπεδο αγωνων αλλα και σε καθημερινες κοντρες κλπ οχι απλα κυριαρχουν αλλα απλα διαλυουν τον ανταγωνισμο. Αν ισχυαν τα νουμερα αυτα θα επερεπε οι αντιπαλοι να περνανε απο πανω. Αν θες στοιχεια για αυτα που λεω επειδη ισως κατηγορηθω για διαφημιση κλπ κλπ σου λεω σε προσωπικο επιπεδο αυτοκινητα και ονοματα.
Ζητω σγνωμη για το μακροσκελες ποστ μου.