Έτσι όπως πάει δεν είναι να αγοράζεις καινούργιο..
Έχω ένα φίλο που παρήγγειλε το CUPRA το καινούργιο. Μόλις ήρθε το αμάξι, και είχε εμφανώς βαμμένο τον ουρανό ξανά και μάλιστα με άσχημο τρόπο έτσι ώστε να υπάρχουν "μπιμπίκια" και σημάδια παντού. Επίσης η μια ζάντα ήταν φανερά γρατζουνισμένη.
Ζήτησε λοιπόν τα λεφτά πίσω και η απάντηση ήταν ότι μπορεί να τα πάρει αλλά θα χάσει την προκαταβολή (περί τα 1000€).
Εγώ του είπα να κινηθεί δικαστικώς και να πάει εμπειρογνώμονα ώστε να μπορεί αργότερα να αποδείξει ότι το αμάξι μόνο καινούργιο δεν ήταν, ή το λιγότερο προβληματικό.
¶λλος φίλος έχει το IBIZA FR με τα 150 άλογα που τα έχει κάνει 185 με πρόγραμμα και πείραγμα της συμπίεσης. Εδώ έχει γίνει μια προσωρινή σύμβαση που έκανε η SEAT με δωρεάν service και ανταλλακτικά εφ'όρου ζωής. Στα τακτικά service όπως τα αναφέρει στο βιβλιαράκι έχει κάθε 30000χμ έλεγχο ιμάντων, οπότε θα έπρεπε αν ήταν φθαρμένοι να αντικατασταθούν δωρεάν. Έλα όμως που σε μια υποπαράγραφο ξανα-αναφέρει τον ίδιο έλεγχο και αν υπάρχει φθορά αντικατάσταση, ως έκτακτη εργασία. Οπότε του λένε τώρα ότι δεν τον καλύπτει το χαρτί που έχει υπογράψει. Πήγε το αμάξι για service 15000χμ και του έβαλαν 5 λίτρα λάδι (παίρνει 4.3!!!!) και όταν ο άνθρωπος το άνοιξε είδε λάδια γεμάτο όλο το πλαίσιο της μηχανής. Η απάντηση ήταν απλά συγνώμη!!!
Πολλά vvti τώρα τελευταία (δεν το λέω για το δικό μου αλλά γενικά και avensis και άλλα) καίνε πολύ λάδι λόγω του γνωστού-άγνωστου προβλήματος μόλις στα 90000χμ και χωρίς ιδιαίτερη κακομεταχείριση του αυτοκινήτου. Τουλάχιστο εδώ υπήρξε μια γενική οδηγία προς το προσωρινό συμφέρον του πελάτη....
¶ντε να δούμε τι άλλο θα προκύψει...
Καλή χρονιά να έχουμε.
|