Πρωινή εκκίνηση κινητήρα: Πρόβλημα;
Εδώ και μερικές μέρες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:
Για την δουλειά μου φεύγω αρκετά νωρίς το πρωί, συνήθως στις 6:45. Αυτή την εποχή, η θερμοκρασία που επικρατεί εκείνη την ώρα είναι συνήθως 7Cο με αρκετή υγρασία. Μέχρι τώρα, όταν έβαζα μπροστά τον κινητήρα, αμέσως οι στροφές πήγαιναν στις 1.200 – 1.300 για λίγο και μετά έπεφταν σιγά – σιγά έως ότου ζεσταθεί καλά. Τώρα τελευταία, εκτός του γεγονότος ότι η μίζα γυρίζει λίγο πιο αργά από το συνηθισμένο, και παρά το γεγονός ότι παίρνει το ίδιο γρήγορα μπροστά όπως και πριν, οι στροφές αμέσως μόλις εκκινήσει ο κινητήρας κάνουν μια στιγμιαία βουτιά στις 700 – 600 στροφές και αμέσως μετά ανεβαίνουν στις 1.200 – 1.300 για να ζεστάνει το αμάξι. Είναι σαν να μην αντιλαμβάνεται αμέσως ο εγκέφαλος ότι ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερες στροφές, αφού είναι παγωμένος, και το αντιλαμβάνεται με μια μικρή καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να κάνει την προαναφερόμενη βουτιά.
Τι λέτε να συμβαίνει; Μήπως όλα αυτά είναι ένδειξη μπαταρίας με λίγα ψωμιά ακόμα, εξΆ ου και το πιο αργό γύρισμα της μίζας; Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας, όλα καλά. Το μεσημέρι που φεύγω από την δουλειά μετά από 8-9 ώρες, κανένα πρόβλημα. Μόνο το πρωί παρουσιάζει αυτήν την βουτιά.
__________________
Lift, lift, lift...
|