πριν το verso ειχα Jimny για 2 χρονια και πολυ off road , τοθ οποιο του ειχα βαλει +6 ποντους υψους ειχα βγαλει την αντιστρεπρικη για να εχει κρεμασματα και του ειχα βαλει λαστιχα Mud ακαταληλα για δρομο και μεγαλυτερα σωληνακια φρενων.το θεμα ειναι στα τζιπ να μην κοιταμε πιο ειναι καλυτερο πρεπει να κοιταμε τι προσφερει συνολικα το τζιπ πχ τα κλαυτερα τζιπ εχουν σασι σκαλας αυτα ειναι τα αυθεντικα σασι που εχουν μπαρεσ αν αεχουν ψαλιδια οχι οτι δεν πανε αλλα δεν εχουν της δυναντοτητες που εχουν τα αλλα.απο εκει και περα ολα τα τζι κολλανε δεν υπαρχει τζιπ ποθ να μην κολλαει κανενα δεν ειναι τελειο ολα καποθ θα κολλησουνε ακομα και τα unimog και tatra θα κλολλησουνε καπου και θα ερθει ενα αλλο να το βγαλει μην στεκομαστε στο οτι ειδα το χ να το τραβαει το ψ η οτι εχω δει στο βουνα το ταδε να τραβαει το αλλο .εμενα απο εμπειρια απο jimny ειναι ενα απο τα καλυτερα και να τονισω οτι εχει τετρακινηση απο τα παλια willys τα niva εχουν ιδια φιλοσοφια τετρακινησης αυτο που το κανει σκληροειναι οτι δεν σε νοιαζει τι θα παθει ανα σκουριασει και τα σχετικα και επισεισ ειναι 1700cc και βεβαια υπαρχουν πολλα τζιπ που ειναι καλυτερα σε κατι απο οτι σε αλλο τζι το τελειο δεν υπαρχει..εγω θα διαλεγα jimny και στα ακριβα τζιπ θα ειμουνα αναμεσα σε defender kai patrol.οαλ βεβαια με της αναλογες μετατατροπες καταφερνεις και πασ καλυτερα και πιο σταθερα στα δυσκολα κομματια και πιο ευκολια και μετα ειναι πιο παει πιο ψηλα και δεν εχει προβλημα σε δυσκολιες.
συγνωμη για το μεγαλο Post
.ελπιζω να μη σας κουρασα.