Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45
Είδες που τα λέω ρε Γιάννη? Σιγά το πράγμα εδώ που τα λέμε να εφαρμοστεί. Σιγά την τεχνολογία. Εννοώ οτι οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να το κάνει και ειδικά οι γερμανοσκανδιναβοί. Απλά θεωρώ οτι τα διαφυγόντα κέρδη απο την μείωση πώλησης βενζίνης-πετρελαίου θα είναι τεράστια-υπέρογκα. Είδωμεν...
|
Βρε συ Σπύρο, άσε τι λέει η κάθε εκπομπή και το κάθε περιοδικό! Η πράξη τι δείχνει.... Η πράξη λοιπόν δείχνει συνεχιζόμενη αύξηση πωλήσεων των Υβριδικών της ΤΟΥΟΤΑ. Σε σημείο ο στόχος πλέον να αγγίζει το 1.000.000 μονάδες τον χρόνο! Ηδη στο παιχνίδι μπήκε η HONDA, τώρα τεέυταία ανακοίνωσε και η SAAB το δικό της υβριδικό, ενώ και η BMW ανακοίνωσε ότι η Χ3 θα είναι το πρώτο της μοντέλο με υβριδική τεχνολογία. Η BMW, Mercedes, VW έχουνε ήδη ανακοινώσει και μοτέρ με υδρογόνο. Ολα αυτά δείχνουνε ότι οδεύουνε προς τα εκεί, και ας λέει ο καθένας ότι θέλει.Οταν η ΤΟΥΟΤΑ απο τα 9.5εκ. μονάδες δίνει πλέον 1εκ. υβριδικά, πιστεύεις ειλικρεινά ότι την ενδιαφέρει τι θα πεί η Shell και η κάθε Shell? Δεν νομίζω.
Απόδειξη τούτου είναι ότι τα περισσότερα μοντέλα της Lexus, πλέον εξοπλίζονται με υβριδικό μοτέρ! Απλά στο συγκεκριμένο κομμάτι η ΤΟΥΟΤΑ είνια πολύ μπροστά απο τους άλλους. Οι υπόλοιποι αναλώνονταν σε Τurbo και κομπρέσσορες, την ώρα που η ΤΟΥΟΤΑ παρουσιάζει την 3η γενιά Hybrid Energy System. Τώρα που είδανε που είναι το παραδάκι για της αυτοκινητοβιομηχανίες, βγάζουνε όλοι υβριδικά! Ξέχασα να αναφέρω ότι και το Α1 της Audi, θα βγεί και με ηλεκτροκινητήρα! Αρα ο μύθος ότι είναι τέτοια τα συμφέροντα που δεν θα το πρωχωρήσουνε. καταρρέει μέρα με την μέρα!
Ακόμα και έτσι να ήτανε Σπύρο, εσύ την δικιά σου τσέπη θα κοιτάξεις, και όχι της εκάστοτε εταιρείας καυσίμων. Εσύ λοιπόν εάν πάρεις ενα υβριδικό, τι πρόβλημα θα έχεις? Απολύτως κάνενα. Η δικιά σου η τσέπη δεν θα ωφεληθεί? Αυτό είναι που μετράει!