Ayrton, οπως ανέφερες στο πρωτο ποστ, ενα υβριδικο ειναι κυριως για αυτους, οι οποιοι κανουν πολλα χιλιομετρα και συνεπως καταναλωνουν πολλα χρηματα για βενζινη.
Επισης το υβριδικο -στην παρουσα φαση- εξυπηρετει κυριως τους Αθηναιους οπου μπορουν να μπαινουν στο δακτυλιο, χωρις μονα-ζυγα.
Επιπλεον, δεν ξερω αν ισχυει ακομη, ειναι οτι απαλλάσσεται ο ιδιοκτητης του αυτοικινητου απο τελη κυκλοφοριας.
Ωστοσο, για να κανει καποιος αποσβεση των 25-26.000 ευρω θα πρεπει να κανει πολλα χιλιομετρα ή θα πρεπει να το κρατησει παρα πολλα χρονια.
Επισης ενα θεμα ειναι οτι τα σημερινα κυκλοφορουντα υβριδικα ειναι μικρομεσαίας κατηγοριας και οχι σιτικαρ ή εστω μινι. Βασικα αυτα ειναι ηδη οικονομικα αλλα θα μπορουσαν να ειναι οικονομικοτερα.
Απο συντηρηση τι λενε?
|