Να σου πω τώρα τι γίνεται γι' αυτό που είπες για το δικό μου μοτέρ Ηρακλή.
Έχω αυτήν την στιγμή 158000 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο σε σχεδόν 6 χρόνια, με μια επισκευή πιστόνι που έγινε λόγω προβλήματος εργοστασίου (μέσα στην εγγύηση φυσικά) και την έκανα στα 100000 χιλιόμετρα (αρκετά αυτοκίνητα το έκαναν αυτό, έτσι μας είπαν από την αντιπροσωπεία).
Αν πειράξω το δικό μου, τα βλέπω χλωμά τα πράγματα!
Αν βάλω τον κινητήρα που έχει το RAV τον 2λιτρο,αξίζει? Θα έχω καλύτερες πιθανότητες αξιοπιστίας? Ή θα τρέχω από συνεργείο σε συνεργείο?
Το ίδιο ερώτημα έχω και για τον 1.8 της Corolla.
Τώρα για να πάρω τουρμπάτο κινητήρα κατευθείαν, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το κάνω!
Βασικά σκέφτομαι και να αλλάξω αυτοκίνητο αλλά αυτό το AURIS το γρήγορο, πολύ αργεί το άτιμο!
Υπάρχει τελοσπάντων κάποια άλλη λύση?
Και κάτι άλλο αν βάλω τον 2λιτρο, είναι σαν να κάνω υπερκυβισμό ή πρέπει υποχρεωτικά να δηλωθεί στην εφορία?
Μάλλον να δηλωθεί γιατί δεν είναι ΖΖΤ και είναι 1AZ-FE, ε???
Αυτός ο κινητήρας δεν είναι VVT-i και τι χρονολογίας είναι?
__________________
Όταν το project ολοκληρωθεί, το avensaki 8α γίνει caldinaki...
Κι αν φουσκώσει η τουρμπίνα
|