Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
ντισιμπριντέρ
εδώ και πάνω από ένα χρόνο το corollaki μου χάνει λάδι από το ντισιμπριτερ (κοινώς ηλεκτρονική κατά τους μηχανικούς- μαντράδες).
έχωντας αλλάξει 3 φορές τσιμουχάκια μήπως και καταφέρω να το στεγναοποιήσω το αποτέλεσμα δεν άλλαξε και το μηχανοστάσιο μου γέμιζε λάδι αλλά πιο πολύ με ενοχλούσε η μυρωδιά από το καμένο λάδι που έβραζε πάνω στα μέρη όπου είχε στάξει.
έτσι και εγώ είπα ότι δεν πάει άλλο.πέρασα από τη μάντρα της γειτονιάς μου και αγόρασα ένα.συγκεκριμένα ο άνθρωπος μου είπε να ανοίξω το καπό να δει πιο φοράω.έτσι και έγινε.
το αγόρασα λοιπόν και με την πρώτη ευκαιρία πήγα και εγώ στον μηχανικό μου για να το αλλάξω.του το δείχνω και μου λέει οκ.θα το βάλουμε πάνω ίδιο είναι και αν δουλεύει έχει καλώς ειδάλως το πας πίσω και σου δίνει άλλο.
αρχίζει η διαδικασία αλλαγής με τα πολλά και έχωντας βγάλει το δικό μου (μαμα ντισιμπριτέρ) πάμε να βάλουμε το άλλο (μεταχειρισμένο) και δεν έμπαινε στην υποδοχή στον κορμό της μηχανής.εκείνη την ώρα άρχισαν και με ζώναν τα φίδια εμένα που λέτε.
το κοιτάει ο μηχανικός μου και μου λέει "το πρόβλημα είναι στην πεταλούδα(δεν θυμάμαι πως ακριβώς το είπε).το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τη βγάλουμε σιγά σιγά για να μη σπάσει και να βάλουμε πάνω τη δική σου."
οκ του λέω και ξεκινάμε.σφυρί,πόντες μικρές και μεγάλες και μετά απο αρκετή προσπάθεια καταφέρνουμε και βγάζουμε τους πύρους( ασφάλειες )που συγκρατούν το προπελάκι αυτό και από τα δύο ντισιμπριτέρ.
βάζουμε σε αυτό που αγόρασα το δικό μου προπελάκι,το δένουμε πάνω στο αυτοκίνητο και στη συνέχεια βάζει μία τσιμπίδα με καλώδιο ο μηχανικός στο ένα μπουζοκαλώδιο και με ένα άλλο σαν φακό που αναβοσβήνει κοίταγε το χρονισμό.δεν μπορούσε να βγάλει άκρη.το βιδώνουμε σταθερά στη θέση που ήταν και το μαμα ντισιμπριτέρ και το κάνουμε βόλτα.κανένα ίχνος δυσλειτουργίας δεν παρουσιάστηκε και φυσικά πυράκια δεν ακούστηκαν καθόλου τόσο στον κεντρικό όσο και στα στενάκια που βολτάραμε.
βάζω και εγώ το παλιό ντισιμπριτέρ στη σακούλα και φεύγω ήσυχος ότι όλα είναι οκ.φτάνωντας στο σπίτι έχει μια μικρή ευθεία και πάντα το πατάω ε και τα πυράκια όχι απλά ακούγονταν αλλά έκανα συναυλία.πέρνω το μηχανικό μου τηλέφωνο και του λέω τι και πως.μου λέει δεν έχει πρόβλημα πήγαινε στη δουλειά σου και έλα αύριο όποτε μπορείς να του ανεβάσουμε λίγο το αβανς.
νομίζεται ότι τελείωσε την επόμενη μέρα με μία απλή ρύθμιση η όλη ιστορία?λάθος.δυστηχώς είχε και συνέχεια.
φεύγω και εγώ λοιπόν για χαλκίδα και καθώς ήμουν στο ύψος της κηφισιάς παρατηρώ ότι κάνει κάτι σκορτσαρίσματα όταν πατάω το γκάζι λίγο παραπάνω.
κόβω δεξιά με αλαρμ και ελατώνω ταχύτητα.περνάω μια δευτέρα και είμαι περίπου στις 2000 στροφές,χαλαρα πάταγα το γκάζι σταδιακά όλο και πιο πολύ και με το που καβαλάει τις 3500 στρ. αρχίζει ένα παίξιμο ο δείκτης του στροφόμετρου που ήταν όλα τα λεφτά (+-500 στρ παιξιμο).
με το που περνάει τις 4000 στρ αρχίζει και δίνει λες και του φορούσα τη μισή TRD πάνω και χτύπάει μία 7500 στροφές (σχεδόν)χαλαρά και ξαναπέφτει στις 4000 όπου άρχισε να παίζει πάλι και όλα αυτά με σταθερό σχεδόν γκάζι.ξαναδίνω γκάζι κανονικά αυτή τη φορά (έχω βάλει και το βιντεάκι) και κάνει σχεδόν τα ίδια αλλά χτυπάει 7000 στρ περνάω τρίτη σχέση στο σαζμαν και το αυτοκίνητο είχε μουλαρώσει με το ζόρι ανέβαζε μέχρι 5000 στροφές.
πάω λοιπόν την άλλη μέρα το μεσημεράκι στο μηχανικό μου και με το που του δείχνω το βίντεο κούναγε το κεφάλι.πήγαινε να στο αλλάξει.ε πάω και εγώ (αφού τον έχει ενημερώσει ο μηχανικός μου)έχωντας στο χέρι το μαμα ντισιμπριτέρ με το προπελάκι του μεταχειρισμένου(ήθελα να έχει πιο κοντό προπελάκι).
ψάχνουμε
όλα τα ντισιμπριτέρ και να μη βρίσκουμε,είχε άλλα πιο κοντά από 1600 και εγώ να κάθομαι σε αναμένα κάρβουνα.μου λέει πάρε αυτά τα δύο και πήγαινε να δεις αν κανουν.τα πέρνω και τσούκου τσούκου (για να μην ακούω τα πειράκια και να μην κάνει το παίξιμο των στροφών) φτάνω.
τα κοιτάει ο μηχανικός μου ρε δεν είδες ότι η βάση που ακουμπάει πάνω στο κορμό της μηχανής δεν είναι ίδια?όχι λέω.τώρα τι κανουμε?
θα βάλουμε πάλι το δικό σου μέχρι να βρούμε.λύνουμε το μεταχειρισμένο ντισιμπριτέρ από το αυτοκίνητο και πάμε να κάνουμε σκάτζα τα προπελάκια και να έχει φαγωθεί ο μηχανικός μου κράτα καλά να μη κουνιέται γιατί άμα σπάσει το προπελάκι θα μείνει μέσα το αυτοκίνητο.βγάζουμε το δικό μου από το μεταχειρισμένο ντρισιμπριτέρ και πάμε να βγάλουμε από το μαμα το μεταχειρισμένο προπελάκι και τσακ σπάει.
ουπς τώρα τι κάνουμε μπίλλι?πως θα μου το αλλάξει?περίμενε.ψαχνει στην αποθηκη και έρχεται έξω με ένα ίδιο ντισιμπριτερ με ετικέτα καμμενο.κοιτάμε/μετράμε ίδιο το προπελάκι.τα κάνουμε σκάτζα και τα πάω πίσω στο μαντρά.
τώρα πλέον είμαι στην κατάσταση την αρχική και αναμένω να βρεθεί ντισιμπριτερ.
ΥΓ σίγουρα είμαι ο πιο γκαντεμης που υπάρχει ε?
παραθέτω δύο φώτος.το προπελάκι και το ντισιμπριτερ μου