PERLAS, δεν θα συμφωνησω μαζι σου. Τα παλια αυτοκινητα δεν σου παρεχουν την ασφαλεια που σου παρεχουν τα καινουργια. Στα καινουργια αυτοκινητα το παμπριζ ειναι μακρια απο τα κεφαλια των δυο μπροστινων επιβατων. Το ταμπλο εχει βαθος. Ισως το αρνητικο στα καινουργια αυτοκινητα ειναι, για να μεγαλωσουν την καμπινα, εχουν μικρυνει το καπο με αποτελεσμα να μην αποροφα και τοσο τις δυναμεις της συγκρουσης. Απο την αλλη, τα καινουργια αυτοκινητα συγκρουονται μπροστα και στραβωνουν και πισω γιατι ετσι απορροφα το αυτοκινητο την δυναμη της συγκρουσης.
Εμενα, παντως, μου εκανε εντυπωση οτι ο οδηγος του GETZ την γλυτωσε με καποιους μωλωπες και ενα καταγμα στο ποδι. Το αξιοπεριεργο ειναι οτι δεν πατησε φρενο.
Και κατι αλλο. Θεωρω οτι πρεπει να κανουν κατι με τον αεροσακο του οδηγου, γιατι οταν ανοιγει (εκτος του οτι τρομαζει ο οδηγος) πεταει τα χερια του οδηγου απο το τιμονι. Μου εχει συμβει στο AVENSIS του πατερα μου και συνεβη και στον οδηγο του XSARA. Επισης πρεπει, καποιος να πει στους νεους ιδιοκτητες αυτοκινητου οτι οταν ανοιγει ο αεροσακος, σκαει ενα καψουλι και μυριζει, σαν καμενο, μπαρουτι ή κατι τετοιο τελος παντων. Ντελαπρισμενο το XSARA, ο οδηγος του και η αδελφη μου, εν μερει, πανικοβληθηκαν και εκανες υπερανθρωπες προσπαθειες να βγουν γιατι μυριζε καμενο.
Ευχαριστω ολους για την συμπαρασταση...
|