Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Επίσης ψιλοθεωρώ μπούρδα να βγάζει η TS 192 άλογα στα 1800 κυβικά και το blade να βγαζει 165 άλογα στα 2.400 κυβικά... Τι σκ@τ@ διάδοχος θα είναι?
Όσο για τον V6 των 3.5 λίτρων σίγουρα θα είναι διαμάντι και θυμίζει αυτον του 350Ζ της nissan αλλά όπως λέει και ο Κυριάκος... ποιος θα το πάρει? Εμφανησιακά είναι ένα Auris δηλαδή μικρομεσαίο για ηλικίες μικρές. Δεν είναι "supercar" για να του κοτσάρουν τόσα κυβικά και να το προτιμήσουν οι θαμώνες του New York-New York...
Υ.Γ.: Ο κωδικός του κινητήρα είναι 2 GR-FE. Λέτε αυτό να σημαίνει πως θα το φέρουν και Ελλάδα?
|
Παιδιά αυτό το κάνουν για τον ίδιο ακριβός λόγω που το κάνουν και οι άλλες χώρες. Τι νομίζετε ότι είναι τόσο άχρηστοι να βγάλουν μοτέρ ποιο μικρό με μεγαλύτερη δύναμή ? Όχι αλλά φτιάχνουν τα μοτέρ έτσι ώστε να έχουν πολύ μεγάλη αντοχή σε μίλια και έχω τρανταχτό παράδειγμα το δικόμου που έχει γράψει 200.000 μίλια με ελάχιστα σέρβις στο ενεργητικό του και ακόμα η μηχανή του τραβάει λές και την έβαλες εχθές.
και ο λόγος που τα βγάζουν εργοστασιακά με χαμηλή ιπποδύναμη είναι γιατί σε πολλές χώρες δεν φορολογούνται βάση κυβισμού αλλά βάση ιπποδύναμης
Γι αυτό και έχω εγώ ενα αμάξι 3800 κυβικά και βγάζει μαμά 170 άλογα και αν το πειράξεις εγκέφαλο άνετα τα 200 και με χταπόδια – εξατμήσεις – εισαγωγές και όλα τα σχετικά βαράς 250 και βάλε.
Και ο λόγος που βλέπεις στην Ελλάδα τα 1400 να βγάζουν απο 100 και πάνω είναι οτι τα τουμπανιάζουν απο το εργοστάσιο αφήνοντας ελάχιστα περιθώρια βελτίωσης…
Κάνω λάθος ?
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Geo! : 15-08-07 στις 02:53.
Αιτία: Λευκό χρώμμα γραμματοσειράς...
|