πολύ σωστά φίλε
tsport192 όπως είπα και παραπάνω στο τελευταίο μου ποστ μετά το καθαρισμό του φίλτρου που βρίσκεται πάνω στην τρόμπα βενζίνης (κοινός το καλτσάκι
) δεν το έχει ξαναπαρουσιάσει.
το πρόβλημα με τις διακοπές παρουσιαζόταν με ρεζερβουάρ πάντα πάνω από τη μέση.ποτέ δεν αφήνω να πέσει η στάθμη κάτω από το 1/4 για να ψύχεται η τρόμπα (τουλάχιστον έτσι μου είχε πει ο δάσκαλος οδήγησης).
επίσης δεν πιστεύω πως αυτού του είδους η διακοπή στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα οφείλεται μπορεί να προκλιθεί από χαμηλή στάθμη καυσίμου(ειδικά μέχρι το 1/4 της χωρητικότητας)γιατί πολύ απλά το καύσιμο βεντουζάρεται μέσα στο ρεζερβουάρ.και εγώ νόμιζα ότι τα ρεζερβουάρ είναι ίδια μέσα.και όμως δεν είναι!όταν κάναμε το καθαρισμό παρατήρησα ότι μέσα έχει τοιχόματα που χωρίζουν το ρεζερβουάρ σε αρκετούς τομείς(κομματια).η στάθμη επίσης ήταν πάνω από το 1/4 και όμως η βενζίνα δεν κάλυπτε 100% τα τοιχώματα αυτά!
με λίγα λόγια θέλω να πω πως το ρεζερβουάρ δεν είναι ένα βαρέλι που στον πάτω του έχει μία αντλία για να βγάζει βενζίνα.άρα δεν μπορεί να ωφείλεται 100% στη χαμηλή στάθμη εκτός και αν σου έχει ανάψει λαμπάκι.τότε πάω πάσω.
θα προσπαθήσω να βάλω και μια φώτο απο την αντλία βενζίνης.