Λοιπον μετα απο 200.000χλμ μαλλον το σασμαν της ΕΕ80 τα επαιξε. Αν και δεν ειμαι 100% σιγουρος απο ποιο μοντελο ειναι, αλλα πρεπει να ειναι απο AE92 με 4AGE πρωτης γενιας.
Τα προβληματα που παρουσιαζει ειναι τα εξης:
1.- Καθε φορα που παταω το γκαζι και εχω 5η ταχυτητα, ο μοχλος των ταχυτητων παει λιγο προς τα πισω και οταν το αφηνω παει προς τα μπροστα. Τωρα αν αφησω το γκαζι αποτομα τοτε 80% θα μου πεταξει την 5η και θα μπει νεκρα. Επισης μερικες φορες και οταν πατησω καμια γουβιτσα παλι θα μου την πεταξει. Αυτο συμβαινει μονο στην 5η.
2.- Μερικς φορες η 1η και ελαχιστες η 2η δεν μπαινουν με τιποτα. Αναγκαζομαι σχεδον καρφωτα να τις βαλω. Ωστοσο οι αλλες μπαινουν κανονικα. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι το κανει, μερικες φορες. Σχεδον παντα μετα απο πολυωρο ταξιδι!
3.- Αυτο που μου την σπαει ειναι οτι ο μοχλος των ταχυτητων εχει μακριες διαδρομες. Λες και εχω κιβωτιο απο νταλικα.
Αποτι ειδα καποιες αγγελιες απο 150 μεχρι 250 ευρω παιζουν τα σασμαν-κιβωτια. Αλλα η τοποθετηση ποσο παει?
Την μακρια διαδρομη του μοχλου πως μπορω να την κοντυνω?
|