Προσεξτε ομως γκαζιαρηδες.Εδω μιλατε για μετατροπες και οχι για βελτιωσεις.Που να ξερει ο αλλος, το καθε τετρατροχο τη μοτερ φοραει.Με αυτη την λογικη, θα πρεπει να φοβομαστε και τα YUGO μηπως εχουν κανενα LANCIA INTEGRALE μοτερ, η τα DAEWOO (G)LANOS μην φορανε κανενα διλιτρο OPEL TURBO.
Ο αλλος βλεπει το καθε αυτοκινητο, πιθανολογει πια εκδοση μπορει να ειναι και γουσταρει να κανει παιχνιδι, το αν χασει δεν χαλασε ο κοσμος, η δεν ακυρωνει οτι τα AYRIS ειναι γρηγορο.Μην κανεται σαν το ξαδελφο μου, που ειχε LANCIA μοτερ στο PUNTO(300++ PS) και εκανε πλακα στις Μ3 και στα νορμαλ EVO.Ποσα τετοια PUNTO υπαρχουν; To καθε αυτοκινητο μπορει να γινει οσο γρηγορο θελει ο ιδιοκτητης του και κυριως η τσεπη του.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|