Ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι θα είναι το καλύτερο νομίζω. Και όπως λένε τα παιδία της k&n είναι δοκιμασμένα και χωρίς προβλήματα για εγγυήσεις και τέτοια. Τώρα αν θες κάτι παραπάνω δοκίμασε τη λύση που αναφέρει ο φίλος pwpwpali με τη μεγαλύτερη τρύπα στι φιλτροκούτι και το μεγαλύτερο σωλήνα για ένα κλικ καλύτερο ήχο και απόδοση. Μη φανταστείς τρελές διαφορές, απλά πιο πρόθυμο το μοτέρ να ανεβάσει στροφές από χαμηλά. Τώρα άλλοι έχουν κάνει και παράπανω βήμα με μόνωση του σωλήνα με θερμομονωτικά υλικά για να είναι ακόμα πιο κρύος ο αέρας που εισέρχεται. Κατά πόσο βοηθάει όμως παραπάνω δεν ξέρω.
|