Γενικά περί κινητήρων & Βασικές αρχές λειτουργίας(ΜΕΚ) Inline - V - Flat - Wankel κτλ
Σκέφτηκα να συζητήσουμε ένα θέμα σχετικό με κινητήρες.
Αρχικά για αυτούς που έχουν κυλίνδρους παρατεταγμένους σε σειρά (Inline), σε V και boxer (Flat) : Ομοιότητες, διαφορές, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Σε σειρά (inline) : οι κύλινδροι στους κινητήρες αυτούς είναι τοποθετημένοι σε σειρά σε ένα εγκάρσιο.
Boxer : οι κύλινδροι είναι τοποθετημένοι σε δύο εγκάρσια το ένα απέναντι στο άλλο.
V : οι κύλινδροι είναι τοποθετημένοι σε δύο εγκάρσια τα οποία έχουν μεταξύ τους μία συγκεκριμένη γωνία.
Οι κινητήρες με κυλίνδρους σε σειρά είναι μακρόστενοι παρέχοντας την δυνατότητα τοποθέτησης τους σε μικρά αυτοκίνητα. Σε αερόψυκτες μηχανές η διάταξη σε σειρά είναι κάποιες φορές ποιο δύσκολο να ψυχθεί.
Οι boxer (flat) κινητήρες επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Οι V κινητήρες είναι κάτι ενδιάμεσο και τείνουν να έχουν σχήμα κύβου.
Ως γνωστόν οι κινητήρες inline χρειάζονται τους μίσους εκκεντροφόρους από τους αντιστοίχους V καθιστώντας τους ποιο ελαφρούς
Οι V και οι inline κινητήρες έχουν επίσης διαφορές στα υλικά που χρειάζονται ταblock τους πάλι επηρεάζοντας το βάρος αλλά και το κόστος κατασκευής.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 04-02-07 στις 04:05.
Αιτία: Εμπλουτισμός θέματος
|