-To service θα μπορουσες να το κανεις και μονος σου. Ισως εκτος απο την αλλαγη υγρων φρενων αντε και την αλλαγη λαδιων. Αληθεια, οι εργατοωρες πως βγαινουν? Συνολο ωρων εργασιας ή για καθε τι που κανει ο μαστορας εχει και την τιμουλα του?
-Βασικα δεν θα παει καποιος σε ενα ανωνυμο συνεργειο στα τυφλα αλλα θα παει συστημενος. Αν και μια φορα πηγα σ' ενα συνεργειο συστημενος και πηρα τον εγκεφαλο στο χερι!!!
-Τα "ιδιωτικα" συνεργεια ειναι καλα μονο οταν ο ιδιος ο μαστορας-ιδιοκτητης ασχολειται με το αυτοκινητο και οχι να το δινει στον ασχετο πιτσιρικα.
-Σε συνεργειο της ΤΟΥΟΤΑ μου εχουν χρεωσει και το απεσταγμενο νερο για την μπαταρια,παρακαλω, 40 λεπτα!!!
-Το σωστο ειναι οταν κανουμε σερβις στο αυτοκινητο να παρευρισκομαστε εκει. Μονο ετσι μπορουμε να δουμε αν κανουν οσα γραφουν τα χαρτια. Στα επισημα συνεργεια τουλαχιστον κοβουν τιμολογια.
-Ποσο μου την δινει να αφηνουν το καπο απο ψηλα!!! για να κλεισει.
|