Μαυρη, καταμαυρη μεσα και γυρω απο το μπουρι σημαινει πλουσιο μειγμα, οχι κακο γιατι ο FE δουλευει συνηθως φτωχος.
Ο θερμοστατης TRD ανοιγη στους 71c ενω ο μαμα στους 82c, με αποτελεσμα τωρα το χειμωνα το μοτερ να μην πιανει ποτε θερμοκρασια λειτουργειας, αυτην που εχει προγραμματιστη ο εγκεφαλος να βλεπει ως κανονικη.
Απο τη εισαγωγη του 4A-FE περναει ψυκτικο.Εκει εχει εναν αισθητηρα που διαβαζει την θερμοκρασια αυτου και αναλογως πρατει ο εγκεφαλος.Επειδη ομως το ψυκτικο ειναι πιο κρυο, εως πολυ μερικες φορες(εχω βαλει και 1 λιτρο αντιθερμικο DEI) ο εγκεφαλος, που δεν ξερει, νομιζει οτι ο κινητηρας βρισκεται ακομα σε φαση ζεσταματος και δεινει avans και καυσιμο και κραταει 900+ρελαντι.
Ειναι μια ανακουφιση για το καλοκαιρι, αλλα παραπανω καυσιμο τον χειμωνα.
Τον ειχα παρει 75 η 80 ευρω εαν θυμαμαι καλα και αξιζει και το τελευται ευρω.Βεβαια σε σχεση με τον μαμα ειναι πανακριβoς, αλλα ειναι TRD και ειναι japan(οπως ολα τα TRD) ενω ο μαμα λουλου αγγλος.
Σε περιπτωση που τον βαλετε θελεται οποσδηποτε ενα ελευθερο φιλτρο για να μπορει να τραβαει πιο πολυ αερα ο κινητηρας και να διορθωνει ο εγκεφαλος.
Γιωργη δεν ξερω, μπορει να θες λιγο καυσιμο παραπανω.Εαν το σκιζεις, ειδικα το καλοκαιρι, ασφαλεια για το μοτερ ειναι καθως το καυσιμο ειναι και ψυκτικο του θαλαμου καυσης, ενω το φτωχο ανεβαζει θερμοκρασια θαλαμου, χταποδιου και σε ακραιες παριπτωσεις ΜΠΑΜΜΜΜ, σπανιο σε ατμοσφαιρα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη toyota mania : 15-12-06 στις 10:40.
|