Ηρακλη τον κινητηρα τον ξερει! Δουλευει πανω σε Ιαπωνικα και γαλλικα το παλικαρι και ο ιδιος εχει ενα gtir-
ny 300++! Και το γεγονος οτι ο κινητηρας εχει ψυγειο λαδιου μου ειπε ειναι παρα πολυ κακο γιατι σημαινει οτι απο κακοτεχνεια ανεβαζει θερμοκρασια και επρεπε να βρουν τροπο να την αποβαλουν. Το κακο αυτο δεν το εχουν οι μεταγενεστεροι κινητηρες! Μεχρι ενα σημειο εχει δικιο...Αλλα δεν θελω να του πεταω ολη την ωρα του αυτοκινητου τα ματια οξω! Και απο τη στιγμη που φτιαχτηκε ετσι δεν τελειωνει εκει το προβλημα?? Μετα μου λεει οκ μπορεις να του ανεβασεις καποια αλογα αλλα τα πραγματα που θες να αγορασεις ειναι πανακριβα σε σχεση με ενα rallye πχ και για να φτασεις τον 20v θες ενα καρο λεφτα. Εγω παλι απο αυτον τον κινητηρα θελω να φτασει καπου τα 145-150 αλογα. Πιστευω οτι με εναν παραλληλο και ενα σετακι εκκεντροφορους εφτασα εκει που θελω
Κατι αλλο τωρα τα 306 τα διλιτρα οσα εχω πετυχει στο δρομο απλα ξεμπαζωνουν. Δεν εχω δει ποτε κανενα να χανει σε κοντρα. Εχω δει τουλαχιστον 3 ανοιγματα με δυνατα rallye και εχει γελιο γιατι τρωνε 3-4 καροτσες τα ραλλακια.
Στην ιδια κατηγορια γρηγορου ατμοσφαιρκου ειναι και το 205 1,9 gti. Πολλα αλογα δεν εχει αλλα ειναι τοσο ελαφρυ που παει σαν δαιμονας!