Re: Σασμαν
Ναι αυτο ειναι σωστο, μαλλον δεν το εθεσα σωστα, λαθος ειναι αυτο που ειχα βαλει στην παραθεση, οτι το ιδιο πεφτουν σε ολα τα κιβωτια 4Α.. Γιατι απλα δεν ειναι ολα ιδια..
wastegate, δεν ισχυει αυτο που λες.. Το καλυτερο σασμαν εινα αυτο που βαζει ο κατασκευαστης αν εχεις ως κριτηριο την οικονομια οπως πολυ σωστα λεει ο Ηρακλης.. Αλλα απο επιδοσεις δεν ισχυει αυτο.. Και επισης αν εσυ χανεις κατι στην πρωτη ειτε απο σπινιαρισμα ειτε επειση δε μαζευεις χλμ, το κερδιζεις στις υπολοιπες, κυριως 3η και 4η.. Και επειδη φορας μοτερ απο starlet και το ξερω καλα το starlet, σου λεω οτι με 2 φιλους μου που εχω ανοιξει απο ρεπριζ 2ες(ετσι για να δουμε τι γινεται, δεν ειχα ελπιδα, μονο καθισμα οδηγου-συνοδηγου ειχαν μεσα) σε αυτον με το μακρυ σασμαν εφευγα στη 2α και με μαζευε στα 135-140 ενω στον αλλο με κοντο σασμαν και με μπλοκε TRD μαλιστα, δεν εφευγα πουθενα, με περνουσε απο την αρχη και συνεχεια..
Ηρακλη, το οτι θα σερνεσαι στην εθνικη με το κοντο σασμαν απο που προκυπτει?? Το αντιθετο μαλιστα! Επειδη εχεις πιο πολλες στροφες στο κιβωτιο και δουλευει πιο ψηλα το μοτερ, παει καλυτερα το αμαξι! Και θα σου πω, με το μαμα σασμαν στα 140 ειχα 4000 ακριβως, τωρα εχω 4400, στις 7100 εχω 225, δηλαδη και σε ολες τις ταχυτητες(χλμ/ωρα εννοω) ειμαι πιο πανω σε στροφες αρα δουλευω πιο δυνατα, και εχω και τελικη(μεχρι τις 7500 που βγαζει μεγιστη δυναμη εχω περιθωριο)..
Μειονεκτημα αυτων, θορυβος και ισως οικονομια(εδω εξαρταται και το ποσο πατας γιατι πηγαινει καλυτερα οποτε πατας λιγοτερο γκαζι)...
|