Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
Γειά χαρά σε όλους. Ήρθα απο την Μεγάλη Βρεταννία για μία εβδομάδα και αντί να φτιάξω, χάλασα! Η αντλία της βενζίνης έτρεχε πολύ και η αντικατάσταση ήταν αναπόφευκτη. Το κόστος 30 ευρώ, η ταλαιπωρία όμως που τράβηξα για να ταιριάξω το παλιό σωληνάκι της βενζίνης (το μεταλλικό που παει στο καρμπιρατέρ) το οποίο έκοψα παλεύοντας να το βγάλω δεν περιγράφεται. Αποτέλεσμα; Να έχει σφηνώσει πάνω στο καπάκι με φόβο να σπάσει απο την πίεση. Αν δεν βρώ παλιό, ποιος μπορεί να μου φτιάξει ένα να ταιριάξει;
Απο χτές άρχισα να βάζω και αμόλυβδη. Κατόπιν μελέτης διαπίστωσα ότι δέν υπάρχει φόβος για μεγάλη ζημιά. Σε κανα δυό γεμίσματα θα αρχίσω να βάζω και πρόσθετο. Το μοτέρ μια χαρα, πυράκια μηδέν. Τα έδρανα των βαλβίδων μπορεί να παθουν ζημιά μετα απο παρατεταμένη χρήση και πολλά χιλιόμετρα. Οι υπόλοιποι με ΚΕ30 τι βενζίνη χρησιμοποιείτε αν επιτρέπεται;
|