αλησπερα παιδια εχω μια επιγουσα ερωτηση.Ο κολλητος μου εχει μια Τ-sport φιλτρο κν στο κουτι και αλλαγμενη εξατμιση στον "κενταυρο" απο καταλυτη και πισωεχει βαλει 64 χιλιοστα σωληνα και δυο ελευθερα χειροποιητα τελικα.....αν εξαιρεσουμε τον ηχο απο την εξατμιση σε θεμα αποδoσης μαλλον εχασε λιγο στα χαμηλα και ψηλα δεν ειδε κατι καλυτερο...εχει και προβληματα ανθεκτικοτητας ..σαπισαν...τρυπισαν τα καζανακια κι ο σωληνασ 2-3 φορες...με λιγα λογια θελει να την πεταjει και να βαλει παλι χειροποιητη και εδω μπαινετε εσεις στη μεση....σε καποιο topic ενα παιδι εγραψε οτι γνωριζει και πηγε σε εξατμισα ο οποιος εχει τεσταριστει πολυ πανω σε t-sport εχει φτιαξει με επιτυχια πολλες και με εξατμιση απο καταλυτη και πισω με 2 ελευθερα τελικα παιρνει(δυναμομετρημενα) 5-6 αλογα και αποδιδει καλυτερα σε ολο το φασμα των στροφων σχεδον....επειδη δεν βρισκω που ηταν γραμμενο αυτο το μυνημααν μπορει καποιοσ να με ενημερωσει γιαυτον τον εξατμησα που ειναι και ενα τηλεφωνο του θα το εκτιμουσα πολυ!Επισης θα θελα και τις δικες σας προτασεις-εμπειριες για εξατμιση χειροποιητη απο καταλυτη και πισω με γνωμονα την αξιοπιστια-εγγυηση, την αποδωση σε ηχο-αλογα και το λογικο κοστος......παρακαλω να μου απαντησετε οσο ποιο συντομα γινεται γιατι το παληκαρι εχειι σπασμενη την εξατμιση
και ειναι προβλημα αυτο.....δεν θελει να παει να πληρωνει παλι αυτον τον τυπο...το χει μετανοιωσει...κι αυτος μεσω γνωστων πηγε....και την πατησε τελικα.....ευχαριστω και συγγνωμη για την ταλαιπωρια.....