Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από IVEHIN";p="
Δοκιμασε φιλε μου να κανεις τις αλλαγες λιγο νωριτερα.
|
Αυτό είναι λάθος...
Η αλλαγή ταχύτητας πρέπει να γίνεται όταν αρχίζει η καμπύλη απόδοσης του αυτοκινήτου να πέφτει ! αυτό το βλέπεις όταν κάνεις δυναμομέτρηση.
Λογικά εφόσον ο κόφτης είναι στις 6400 στροφές πιστεύω ότι η καλύτερη αλλαγή για να μπορέσεις να τελικιάσεις είναι στις 6000 στροφές. Τώρα τα 185 είναι όντως λίγα εγώ με 17000 χιλιόμετρα στο μοτέρ με απλή βενζίνη έχω πιάσει 195. οπότε όντως πρέπει να τσεκάρεις γενικά τα ηλεκτρικά της μηχανής (μπουζί , καλώδια ) και την ποιότητα βενζίνης και φίλτρα κτλ.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Tudor13";p="
Επίσης καίει απίστευτα τρελά 9,9 lt/km με νορμάλ οδήγηση, όχι σπασμένο.
|
Όντως λέει τόσο το παρατηρώ και εγώ ! ενώ στην αρχή δεν έκαιγα πάνω από 8.5 γιατί έτσι ? πάντος δεν είναι σίγουρα λόγο ανοίγματος του κινητήρα. Εμένα έχει 17000 χίλιομετρα μόνο ! πάντως σε ευθεία έπιασα 195 με απλή βενζίνη και κάτι ψιλοπράγματα στο πορτμπαγκάζ και τα 210 με κατοστάρα βενζίνη ξεφόρτοτος σε μικρή κατηφορίτσα.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.