Re: E-101 Kai Atmosfaira
Δες τι εχω εγω στο δικο μου (του father βασικα αλλα σε κανα 6μηνο θα ναι δικο μου): στην εισαγωγη εχω χοανη της simota χταποδι 4-2-1 αγωνιστικο καταλυτη americat με αντοχη στα 200-240 αλογα σωληνα με διατομη 5cm χειροποιητο μεσαιο και τελος ελευθερο ομοκεντρο τελικο με διατομη 4.5cm.
Απ οτι παρατηρησα δεν κανεις λογο πουθενα για καταλυτη και χταποδι. Χωρις αυτα ναι ειναι μουλαρι αλλα με το που αλλαχτηκαν το αυτοκινητο αρπαζε με πολυ καλο ρυθμο (μην ξεχνας οτι το δικο μου εχει stock εγκεφαλο). Το K&N κανει δουλεια δε λεω αλλα για δοκιμασε να βαλεις ενα της Pipercross (προμηθευτης της SUBARU στο WRC). Ειναι πιο ελευθερο το χω δοκιμασει και με τα 2 φιλτρα το αμαξι. Με αυτα που εχει το δικο μου ειναι γυρω στα 92-95 αλογα (ισως μεγαλο νουμερο αλλα ειναι γνωστο οτι το μοτερ αυτο ηταν αρκετα πνιγμενο σε σχεση με τον προκατοχο του) κι ειναι πιο ζωντανο. Αν και μεχρι τις 3500 σ.α.λ ψιλοσερνεται μολις περασει το σημειο αυτο και μεχρι τον κοφτη (6200rpm) νιωθω σαν να με χτυπαει καποιος απο πισω και το αμαξι σηκωνει γρηγορα (για αυτοκινητο 1260 κιλα αποβαρο).
Κανε λιγο την συγκριση και σκεψου τι εγινε λαθος. Μην ξεχνας οτι σημαντικο ρολο παιζει αφ ενος τι λαδι και βενζινη του βαζεις αφ ετερου αν συντηρειται το αυτοκινητο σωστα. Οσο για την μετατοπιση του κοφτη πιεζεις τον κινητηρα για να κερδισεις τι με 300rpm πιο μεγαλο ευρος στροφων? Αν δεν κανεις καποια βελτιωση για μεγαλυτερη παροχη καυσιμου στις ψηλες στροφες μονο καλα δεν θα κανεις. Παντως εγκρινω την λυση του μοτερ απο starlet gt και μαλιστα σε γνωστο περιοδικο υπαρχει ενα τετοιο θεμα.
|