Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από powerCTS";p="
Πάλι τα ίδια... ρε παιδιά σημασία έχουν μόνο τα 240 άλογα από δίλιτρο μοτέρ; Αυτό το όλο θέμα; Η μέγιστη δύναμη του κινητήρα; Δηλαδή και εγώ λάτρευα το Lift και τον ήχο αλλά 2000 οφέλιμες στροφές είναι πάρα πολύ λίγες... πως να το κάνουμε δηλάδη... Μην βλέπετε μόνο τα απόλυτα νούμερα.. λέτε να υπήρχε TS με δίλιτρο μοτέρ και turbo... και αν η γιαγιά μου είχε καρούλια κτλ κτλ κτλ... αν είχε δίλιτρο μοτέρ με turbo και το στήσιμο που έχει πάλι πίσω θα ήταν γιατί δεν θα έστριβε.. πράγμα που δεν κάνει και τώρα...
Αυτό που λέω είναι ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα hatchback με ένα sedan, για αρχή... από εκεί και πέρα όλα όσα έχουν ειπωθεί εδώ για αναρτήσεις, πλαίσια, στρίψιμο κτλ. νομίζω ότι διαπιστώνονται μόνο αν οδηγήσεις και τα δύο αυτοκίνητα... οποιαδήποτε δύο αυτοκίνητα.
|
Σημασία δεν έχουν τα 240 άλογα. Σημασία έχει η τεράστια διαφορά σε τεχνολογία και τεχνογνωσία. Το πως καταφέρνει δηλαδή η μία εταιρία να πετύχει κάτι και πως το καταφέρνει η άλλη.
Όσο για το αν η γιαγια μου είχε καρούλια, το είπα γιατι δεν συγκρίνουμε ίδιες νοοτροπίες σε μοτέρ. Το ένα ειναι τούρμπο και το άλλο ατμόσφαιρα. Οπότε αν θέλεις να συγκρίνουμε ίδιες καταστάσεις (αφήνω το τούρμπο γιατι δεν έχει βγει κορολλα τούρμπο ακόμα) ας συγκρίνουμε το 1.8 ατμοσφαιρικό γκολφ GTi με την TS, happy?
Αν αναφέρεσαι μετά στο στρίψιμο, πλαίσιο κτλπ, η TOYOTA έχει να αντιπαραθέσει αξιοπιστία.
Εκεί που θέλω να καταλήξω (to cut the long story short) είναι ότι αν μετρήσουμε πόντους σε δύο αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας με ίδιας νοοτροπίας μοτέρ, η ΤΟΥΟΤΑ θα βγει απλά πολύ καλύτερη.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από powerCTS";p="
Και δεν το λέω γιατί πήρα GTi που το θεωρώ απλά πολύ καλύτερο...
|