Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
οταν ημουν στην καρδιτσα σε ενα φιλικο ανοιγμα με τον τσαφτσουφ ο χρηστος μου ειπε αλλαζεις λαθος τις ταχυτητες .
πως τις αλλαζα ολες κοφτη μια και δυο φορες ο λογος επηδη το 20ν δουλευη ψηλα ηθελα να ξεζουμησω ολες τις στροφες για να πεση η επομενη ταυτητα οσο το δυνατο πιο ψηλα αλλα τελικα χανεις περισοτερο χρονο ετσι φενετε
ο σωστος τροπος ειναι οσους κοφτες χρειαζετε για να πατηση η πρωτη κατω μπορει 1 ,2,η και 3 γιατι αν δεν μαζεψη τα χιλ. ολα οταν αλλαξεις η 2ρα θα κρεμαση (εκτος αν τα αλογα ειναι παρα πολλα και χανη προσφηση και με την 2ρα) τις υπολοιπες λιγο πριν το κοφτη αυτη ειναι η γνωμη μου που ειμαι ετοιμος να την σηζητησω ωστε να υπαρξη βελτιωση (αυτα για το ποτε αλλαζεις ταχυτητες)
αυτα περι κοφτη αλλα υπαρχη και κατι ακομα πως ο κλασικος τροπος τις καθημερινης οδηγησης ειναι αφηνω το γκαζ παταω σημπλεκτη και βαζω την επομενη στην κοντρα γεινετε ετσι?
μαλλον οχι οι ταχυτητες αλλαζωντε χωρις να αφηση καποιος το γκαζ μονο συμπλεκτη παταμε και αλλαζουμε ταχυτητα αυτα μου ειπε ενας συναδελφος που εχει το αιμα του στις κοντες .αυτο μου φανικε αδυνατο στην αρχη γιατι σε μενα δεν εμπενε η 2ρα με τον κλασικο τροπο,( εκανε ενα γκρρρρ οταν αλλαζα γρηγορα) φανταστιτε τι θα γινοταν καρφοτα .αλλαξα βαλβολινες πολυ καλης ποιοτητας σταματισε το γκρρρρ και το αποτελεσμα πιστευω οτι ειναι σαφος καλυτερο σε χρονο (η μονη ανησιχια μου ειναι με τις καρφοτες μην παθει καμια ζημια το αυτ/το)
το συνολικο κερδος με ολα τα παραπανω μπορει κατα την γνωμη μου στα 400μ μπορει να ειναι και 0,5 η και παραπανω .
τι γνωμη εχετε?
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|