Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p="
[..] Κοιτώντας τα μηχανικά μέρη στο καπό του Ε12 θα δούμε αρκετά συχνά να γράφεται η λέξη VALEO. Αυτό νομίζω τα λέει όλα. Μπορεί ο κινητήρας να είναι japan αλλά τα υπόλοιπα κλάφτα. Για μένα το μεγαλύτερο λάθος της Toyota και πολλών άλλων Ιαπώνων είναι οτι αποφάσισαν να κατασκευάσουν αυτοκίνητα στην Ευρώπη και μοιραία να συνεργαστούν με ευρωπαϊκές εταιρείες. Αλήθεια κάθε πότε αλλάζετε πλέον συμπλέκτη? Δισκόπλακες? Αποκλείεται πάντως κάθε 200,000 χιλιόμετρα! Αυτό πολυ απλά θέλω να πω. Μας είχαν καλομάθει οι π@....δες τόσα χρόνια και τώρα μας κακοφαίνεται. Σε λίγο θα ζητάνε και πολλαπλασιαστές όπως τα seat kai ta megane.
|
Tι να πώ...Γράφουν όντως πολλά μέρη Valeo(καντράν,κλειδιά,φανάρια) αλλά όχι μηχανικά.Κατα καιρούς οτι και να έψαχνα έγραφε Denso... Nαι,200,000χλμ για δισκο δεν νομίζω τον αλλαξα στις 90.000 που δεν ειναι και λγα για 190 άλογα αμάξι.Δισκους δεν έχω αλλάξει ακόμα αλλά βλεπω πολλά παιδιά που θέλανε και απο τα 30.000 και τρεις την ώρα τακάκια...Αλλά είναι τα τακάκια αξιοπιστία? Μιλαμε για μηχανικά προβημάτα που καθιστούν ενα αυτοκίντηο αξιόπιστο? Θεωρώ οτι η αναξιπιστια με την αξιπιστια εχει να κανει καθαρα με την αλλαγη προορισμού το πρωί.Δλδ αν ξυπνας και εχεις σκόπο να πας στην δουλεια σου και αλλάζεις προορισμό για το συνεργείο..Λάθος κανω?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03";p="
Edit: Να συμπληρώσω ότι προφανώς δεν είναι ισοδύναμες όλες οι στατιστικές. Για το TUV αναφέρεις "ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ" και τα ποσοστά είναι <10%.
Οι Άγγλοι (Warranty Direct) προφανώς βάζουν μέσα όλα όσα πληρώνουν για επισκευές.
Και οι 2 στατιστικές μπορεί να είναι σωστές.
|
Αυτό πάλι δεν το κατάλαβα...Τι όσο πληρώνουν σε επισκευες?Δηλαδή για όλα? Ερώτηση δλδ αν είναι έτσι:Ενας ιδιοκτήτης corolla παει στο συνεργειο και πληρώνει 60 ευρώ για 2 καμενες λάμπες,150 ευρώ για τακακια μπρός πίσω και αλλα 100 ευρώ για εναν αισθητήρα λ συνολικά 310 ευρώ και 3 φορές συνεργείο.Και ένας ιδιοκτητης
MG TF(τα καπάκια "ραγίζουν" απο το εργοστάσιο) πληρώσει 300 ευρώ για αντικατάσταση μιας φλαντσας κεφαλής και παει μια φορά συνεργείο,αυτο σημαινει οτι το corolla ειναι λιγότερο αξιόπιστο?Και αυτό σημερα,αυριο το mg μπορεί να την ξανακάψει,να παρει νερά στους κυλινδρους και να σπάσει και το μοτερ...Οπότε έχει σημασιά και το ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ βλαβών.Γιατι με καμένη λάμπα μπορίς να πας και ταξίδι ενω με καμένη φλάντζα χλωμό...
Και κατι αλλο ο TUV που λέω μιλαει για τεχνικούς ελεγχους σε 7,5 εκατομύρια οχήματα ενω αυτο που παραθέτεις μιλαει για 55.000 οχήματα.
Και κατι ακόμη.Στο τuv report η boxter που εδω εμφανίζεται στην τελευταία θεση βρισκεται ψηλα σχεδόν παντα μαζί με την corolla.
Και τελος για να μην ξαναμπλέξουμε(αν θελετε) με νουμερα και στατιστικές..εσεις δεν είστε ικανοποιημένοι απο την Αξιοπιστία της Ε12 σας?Εγω πρωσωπικά πολύ....Ενώ αλλο τοσο ειμαι ικανοποιημένος απο την αντιπροσωπεία..Συνεπώς και στην 856ή θεση να ήταν η corolla για μενα σαν ιδιοκτήτη δεν θα έλεγε κατι...Ισως θα ειχε να κανει με μαντράδες και αντιπροσωπειες για να μας λένε οτι "τα αμξια σας χαλάνε γι'αυτο αστο με 5000 ευρω και αμα το πουλήσεις τυχερος θα σαι"..[/spoiler]