Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
Ρε παιδιά άκρη σε αυτό το θέμα δεν βγαίνει ποτέ. Είναι απλά τα πράγματα. Όταν ο ένας μιλάει για γκάζια ό άλλος του το ρίχνει στην άνεση και στην απόλαυση. Όταν πάλι μιλάει για φινέτσα ο άλλος του το ρίχνει σε αξιοπιστία. Είναι λογικό αυτό....ο καθένας θα υπερασπιστεί τις χάρες και τα προταιρήματα που προσφέρει η φιλοσοφία του αυτοκίνητου του. Και στην τελική μην βλέπουμε το uno. Το uno αμάξι της χρονιάς και της σειράς του τετράγωνου starlet στα τέλη του 80'. Τι καθόμαστε και λέμε τώρα. έχουμε στο νου μας το yaris και λέμε το uno νεκροκούτι?Γιατί εκείνο το starlet τι ήτανε? Μήπως ήτανε ο παράδεισος της ασφάλειας και δεν το ξέρουμε? Εγώ προσωπικά απο τότε που έχω στην κατοχή μου το γαλλάκι (106) έχω πάψει να κάνω τέτοιες συγκρίσεις και να υπερασπίζω κάθετα τον Ιάπωνα. Δεν λέω τέρας αξιοπιστίας ο σκιστομάτης μου....άλλωστε 17 χρόνια τραβάει την ανηφόρα (αλήθεια τον δίσκο πότε θα τον αλλάξω?Δεν πατινάρει κιόλας) επίμονα χωρίς αντίρρηση καμία. Έχουν όμως κουσούρια πολλά οι π@....δες. Αν δεν είχαν κουσούρια τότε η τιμή τους θα ήταν πολυ υψηλότερη σε σχέση με τον ανταγωνισμό...δεν είναι όμως έτσι. Βγαίνει ο Ιάπωνας και λέει...εγώ κύριε σου προσφέρω αυτό...ο Γάλλος...εγώ εκείνο...ο Ιταλός...εγώ το άλλο...ο Γερμανός....εγώ λίγο απ όλα. Διαλέγεις και παίρνεις κύριε καταναλωτή. Αν όμως τα συγκρίνεις όλα σε όλους τους τομείς θα δεις τελική βαθμολογία περίπου ίδια...μπορείτε άλλωστε να δείτε τους σχετικούς πίνακες αξιολόγησης του autotriti.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|