Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p="
Πολυ απλα τα λες Ηρακλη και δεν ειναι ετσι...
Καταρχας δεν ειναι χρεπια ολα.Ειναι μεταχειρισμενο αυτο φτανει.
700Ε σφυρηλατα?μαλλον θα εννοεις μονο πιστονια δεν εξηγητε αλλιως η τιμη.Εργατικα δεν θα παρουν??Παραλληλος με 2 εξτρα μπεκ ε?μμμμ ποιος θα τα ρυθμισει??Πολυ μπλεξιμο ηδη..
Στο 1 μπαρ θα παρεις 110 αλογα πανω???και αυτο χλωμο το βλεπω και οι μπιελες δεν αντεχουν.Το μαμα τουρμπατο μοτερ φτιαχνεται καλυτερα απο οτι το ατμοσφαιρικο(μιλαω για τα 13αρια που ξερω και γενικα αυτο ισχυει κατα κανονα)
Υ.Γ.
Εχω δει καμποσα 4Α μοτερ τουρμπο και παιζουν ολα στα 250 με 270 και αυτα με τα παντα πανω και με 28αρες τουρμπινες.. τοσα φτανουν και τα "χρεπια" τα 13αρια...
|
Ποσο παιζουν το 13αρια!!!!! αυτα σπανε και μαμα με 135 αλογα, τρομαρα τους,για μια εβδομαδα βγαζουν και 300.Ας βρεθει ενας να μου πει που να εβαλε turbo μοτερ και για ενα χρονο δεν χρειαστηκε να παει σε μαστορα

.Φιλου starlet gtπου το παει σαν ταξι εχει σπασει πιστονι και τωρα προσφατα εκαψε φλαντζα,ενω δυο μετατροπες που ξερω(απο ατμοσφαιρα σε τουρπο)χωρις σφυρυλατα μονο με χαμηλωμενη συμπιεση ζουν και βασιλευουν.Φιλος σε focus 1.8 με μαμα εντοσθια δουλευει 1.0 με 1.2over, να δουμε ποσο θα κρατησει εχει κανει πανω απο 3.000 χιλ σκισμενα(καθε βραδυ κοντρες)και το αυτοκινητο δουλευει τελεια.Το να ρυθμισεις εναν παραλληλο ειναι παιχνιδακι για εναν εμπειρο μηχανικο και ποιο ευκολο απο το απο το να ξηλωσεις την δικια σου πλεξουδα και να βαλεις αλλη.Βαριεμαι να γραψω αλλα

,απο κοντα σιγουρα θα τα λεγαμε καλυτερα.
Υ.Γ Με το 1.8 ριξαμε με ρολλαριστες 2ερες σε FOCUS RS 2 ΚΑΡΟΤΣΑΚΙΑ.