Re: Ts Forum -4-
Ο μόνος λόγος που γίνομαι ειρωνικός είναι ότι αυτά που υπόσχονται τα εν λόγω προϊόντα είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να επιτευχθούν με τη σημερινή γνώση που υπάρχει οπουδήποτε στον κόσμο. ΜΑΚΑΡΙ να ήταν αλήθεια! Θα ήμουν ο πρώτος που θα τα αγόραζα!
Οι απαντήσεις μου δεν είναι ειρωνικές ούτε προς τον Δημήτρη, ούτε τον Ηρακλή, ούτε κανέναν άλλο προσωπικά! Είναι προς τα προϊόντα που ισχυρίζονται λαγούς με πετραχείλια!!!
Τώρα για να μιλήσω με στοιχεία: Δημήτρη, θέλω να προσέξεις καλά τα στοιχεία από τα διαγράμματα δυναμομετρήσεων που είναι στο site αυτής της συεκσυή. Κοίταξε προσεκτικά ότι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής (Τ intake air) στη δεύτερη μέτρηση (με το σύστημα που λες) είναι 9 βαθμοί κελσίου, ενώ στην πρώτη μέτρηση είναι 22,3 βαθμοί κελσίου. Η αύξηση ροπής που σου δίνει αυτή η διαφορά είναι (273+22.3)/(273+9)=4.6%. Βλέπεις τι διαφορά βρήκε αυτός: 5.9%! Δηλαδή όλη η διαφορά πρέρχεται από τη διαφορά στη θερμοκρασία του αέρα ειαγωγής...
Δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις στη γραμμή καυσίμου. ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα. Και αυτό διότι οι σύγχρονοι κινητήρες μετράνε ΠΟΣΟ ΑΕΡΑ βάζουν μέσα και ρυθμίζουν το καύσιμο ανάλογα με τον αέρα που μπορούν να βάλουν. Αν καταφέρεις να βάλεις παραπάνω αέρα, θα βάλεις και παραπάνω καύσιμο και θα πάρεις πιο δυνατή καύση. Αν δεν βάλεις παραπάνω αέρα ότι και να κάνεις είναι άσκοπο.
Α, και το ποσοτό του καυσίμου που δεν καίγεται στους σύγχρονους κινητήρες είναι κατά μέγιστο 1 τοις χιλίοις...
Λυπάμαι αλλά έτσι είναι.
Ηρακλή, δυστυχώς ούτε η GM έχει εφεύρει το SuperfuelMAX ούτε το χρησιμοποιεί στα αυτοκίνητά της, ούτε αυτό μπορεί να κάνει τίποτα. Δεν υπάρχει τίποτα μαγικό που να αυξάνει την ενέργεια του καυσίμου!
|