Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από simer";p="
Παιδια επειδη το εχω ψαξει λιγο το θεμα θα σας πω τα εξεις.Οι δυο κινητηρες ειναι ιδιοι σε μπλοκ κεφαλη κλπ. Για να γινει η μετατροπη
θελουμε στροφαλο μπιελες πιστονια ελατηρια ενα καλο honing στα χιτωνια για να γινει ομοιομορφη ολη η επιφανεια λογω της διαφορας στην διαδρομη,
πολλαπλη εισαγωγης πολλαπλη εξαγωγης και εγκεφαλο και μην ξεχασω τα κουζινετα. Εννοηται πως θελουμε κομπλε εξατμιση μεχρι πισω αλλα μπεκ
απο cellica h avensis και βελτιωση στην αναπνοη με καποιο ελευθερο φιλτρο... σας φανηκαν πολλα.Καλο ειναι να ριξετε μια ματια σ αυτο το site ειναι
ολο το repair manual για το corolla matrix με τον 1zz-fe 1,8lit http://www.matrixrides.com/content/view/20/1/
|
Ξέχασες πεταλούδα (από celica γιατί είναι ποιο μεγάλη από mr2) και καλό θα ήταν και μπουζί (πχ από TS που είναι ιριδίου) και δίσκο πλατό ρουλεμάν. Με το ελεύθερο φίλτρο δεν ξέρω κατά πόσο θα δουλέψει γιατί οι ανάγκες είναι πολλές σε αέρα καλό θα ήταν χοάνη (οι καλύτερες είναι τύπου twister ή storm). Για την εξάτμιση μου είπαν ότι δεν χρειάζεται το ποιο πιθανό είναι να ανάψει check παρά να δεις διαφορά στην απόδοση. Βέβαια με όλα αυτά συνεπάγονται τα αναλώσιμα όπως το φίλτρο λαδιού το οποίο πρέπει να είναι από 1.8 ή ακόμη καλύτερα από TS. Όλα τα 1.8 vvti δουλεύουν σε 10:1 το καπάκι και το μπλόκ παραμένουν ίδια.
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.
Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com
|