Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 07-04-06, 18:15
Το avatar του χρήστη Mike_G
Mike_G Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 26-03-2005
Μοντέλο: E-12
Περιοχή: Κερατσίνι + Τρίκαλα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.036
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 350
Mike_G είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από simer";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια επειδη το εχω ψαξει λιγο το θεμα θα σας πω τα εξεις.Οι δυο κινητηρες ειναι ιδιοι σε μπλοκ κεφαλη κλπ. Για να γινει η μετατροπη
θελουμε στροφαλο μπιελες πιστονια ελατηρια ενα καλο honing στα χιτωνια για να γινει ομοιομορφη ολη η επιφανεια λογω της διαφορας στην διαδρομη,
πολλαπλη εισαγωγης πολλαπλη εξαγωγης και εγκεφαλο και μην ξεχασω τα κουζινετα. Εννοηται πως θελουμε κομπλε εξατμιση μεχρι πισω αλλα μπεκ
απο cellica h avensis και βελτιωση στην αναπνοη με καποιο ελευθερο φιλτρο... σας φανηκαν πολλα.Καλο ειναι να ριξετε μια ματια σ αυτο το site ειναι
ολο το repair manual για το corolla matrix με τον 1zz-fe 1,8lit http://www.matrixrides.com/content/view/20/1/
Ξέχασες πεταλούδα (από celica γιατί είναι ποιο μεγάλη από mr2) και καλό θα ήταν και μπουζί (πχ από TS που είναι ιριδίου) και δίσκο πλατό ρουλεμάν. Με το ελεύθερο φίλτρο δεν ξέρω κατά πόσο θα δουλέψει γιατί οι ανάγκες είναι πολλές σε αέρα καλό θα ήταν χοάνη (οι καλύτερες είναι τύπου twister ή storm). Για την εξάτμιση μου είπαν ότι δεν χρειάζεται το ποιο πιθανό είναι να ανάψει check παρά να δεις διαφορά στην απόδοση. Βέβαια με όλα αυτά συνεπάγονται τα αναλώσιμα όπως το φίλτρο λαδιού το οποίο πρέπει να είναι από 1.8 ή ακόμη καλύτερα από TS. Όλα τα 1.8 vvti δουλεύουν σε 10:1 το καπάκι και το μπλόκ παραμένουν ίδια.
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.

Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.

COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,23120689 seconds (84,47% PHP - 15,53% MySQL) with 58 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:03.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)