Πολυ Καλη Βελτιωση
Στο τελευταιο τευχος του FASTER,εχει μια CELICA 1.6,τουρπισμενη με τον 4A-FE(οχι στην πιο εξελιγμενη του εκδοση, ειναι με τα 105 ps),οποια εχει παει στα 230 περιπου αλογατα και ειναι πολυ γρηγορο,μα παρα πολυ γρηγορο, 60-160 σε 10,4sec, τιμη ονειρο και απιαστη.
Απο μοτερ εχει μονο 4 σφυρυλατα της Wossner για συμπιεση 9:1 και τελος, καθως τα υπολοιπα ειναι τερας αξιοπιοστιας και αντοχης.Η πιο ψαγμενη βελτιωση πανω στο μοτερ ειναι ο 8μπεκος ψεκασμος(δηλαδη ψεκαζουν συνολικα 8 μπεκ) τα οποια 4 επιπλεων ψεκαζουν οταν η πιεση υπερπληρωσης ξεπερνα τα 0,6bar.Ειναι μια σπανια μετατροπη για Ελλαδα(αλλα η πιο ενδεδειγμενη),καθως η περισσοτεροι προτιμουν την γυφτικη,μπακαλιστικη μεθοδο τους 1 η 2 extra μπεκ πριν την πεταλουδα,με αποτελεσμα η βενζινη να μην ψεκαζετε ομοιομορφα και στους 4 κυλινδρους και σε καποιους να πηγαινει περισσοτερη και καποιοι να μενουν χωρις βενζινη,κατι που δεν συμβαινει με τα 4 επιπλεων.
Κατι ομως που δεν μου αρεσε στην μετατροπη(η δεν το ηξεραν, η δεν εβρισκαν,η ηταν ακριβη)ειναι η τοποθετηση πεταλουδας απο Alfa Romeo(ντροπη)60mm και που αφησαν την ιδια πολλαπλη εισαγωγης, Ο Τ Α Ν η εισαγωση απο τον 4A-FE του ANENSIS ειναι πιο μεγαλη και πιο καλυτερη ροικα ΚΑΙ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 60 ΜΜ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|