Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p="
Καταρχήν, δεν είναι άκαμπτος άξονας, είναι ημιάκαμπτος. Πάμε παρακάτω.
Για το αυτοκίνητο:
Η Corolla δεν είναι αυτοκίνητο ούτε GTI, πόσο μάλλον R. Είναι αυτοκίνητο GT. Σ' αυτόν τον ρόλο ανταποκρίνεται μια χαρά. Αν τώρα, κάποιος το πήρε για να στρίβει στα όρια και για την πίστα, μάλλον κάτι λάθος έχει κάνει. Βέβαια, αυτό δεν αναιρεί τις αδυναμίες που υπάρχουν στο θέμα στρίψιμο και το οποίο οφείλεται σε 2 γενικούς παράγοντες: Κινητήρας - Ανάρτηση.
|
Πάσο.Ηξερα τι αγόρασα και ναι δεν το πήρα να το στίβω στην πίστα,αλλά δεν θα με πείραζε καθόλου να στρίβει σαν "απλο" 18άρι focus το οποίο επίσης δεν είναι κατι απο αυτά που προανέφερες,αλλά στρίβει καλύτερα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p="
Η μαμά ανάρτηση υστερεί σε οριακή οδήγηση, αφού οι κλισεις δε σου εμπνέουν την κατάλληλη σιγουριά για να "μπεις". Όμως δεν είναι σε καμία περίπτωση τραγικό όπως ακούω πολλούς να λένε.[...]
|
Δεν έχω οδηγησει ποτέ μαμα στο όριο οπότε δεν έχω αποψη.Απλά φαντάζομαι οτι θα να είναι "χειρότρα" απο οτι το δικό μου στην "μαλακή" ρυθμιση,που πάλι δεν με ικανοποιεί(όσον αφορά το οριακό στρίψιμο).Εδώ ηθελα να πώ οτι προσωπικά είμαι καλυμένος απο το αυτοκίνητο,γιατί στρίβει απλά η αίσθηση που αποκομίζεις είναι οτι είσαι οριακά πρίν το "έβγα".Απο την αίσθηση εχω παράπονο,οχι απο το στρίψιμο,γιατί κινξούμε συχνότερα στα δικά μου ορια παρα στου αυτοκινήτου που αρχίζουν αρκετα αργότερα!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p="
Κλείνοντας για το αυτοκίνητο, θα ήθελα να πω ότι εγώ τουλάχιστον πιστεύω ότι το πρόβλημα δεν έγκειται στο πίσω μέρος της ανάρτησης (ημιάκαμπτος) όπως πολύς κόσμος πιστεύει, αλλά στο μπροστά. Το πίσω κάθεται πολύ καλά στο δρόμο. Το εμπρός φεύγει (αρκετά υποστροφικό) και δεν εχει ελκτική πρόσφυση (σπινιάρει πολύ) και δημιουργεί το πρόβλημα.
|
Ναι εχουμε σιγουρα πρόβλημα με το ακατάσκετο σπινιάρισμα,αλλά καθεται πολύ καλά στο δρόμο?Πουθ μόλις το στραμπουλήξεις λίγο στην στροφή,αρχίζει και ξεκολλάει απότομα.(το χω δοκιμάσει σε ολισθηρο δρόμο και ακόμη και τοτε εφευγε πολύ απότομα)Βεβαια είναι και αυτό το vsc που δεν μας αφήνει να ανακαλύψουμε την ρυθμισιμότητα του πίσου μέρους...αλλά ίσως καλύτερα που δεν απενεργοποιείται γιατί δοκίμασε ξαναδοκίμασε ποιός ξερει?Μπορεί να γινομασταν γαιοκτήμονες!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p="
Δες παλιότερα Civic με διπλά ψαλίδια πως "έστριβαν" και έλα πες μου. Αντίθετα δες το καινούργιο Clio 182 (για παράδειγμα) με τον ημιάκαμπτο πίσω για να μείνεις άφωνος με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Τόσο απλά.
|
Πόσο παλιότερα?Δλδ vti του 98 είχαν ψαλίδια.Ναι όντως μόνομ στρίψιμο δεν ήταν εκείνο.Και ποιο clio το sport?Εχει ένας γνωστός μου αν είναι να το καβαλήσουμε,αν και θυμαμαι απο παλιότερα περιδικά που το εξυμνούσαν.Δικιο θα χεις θα φταίει η εφαρμογή τοτε!
Φιλικά Δημητρης.