Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση
  #11  
Παλιά 24-01-06, 17:00
Το avatar του χρήστη Jims192
Jims192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 21-03-2005
Μοντέλο: E12 TS
Περιοχή: Ξεσσαλονίκη...
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 882
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 329
Jims192 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Καταρχήν, δεν είναι άκαμπτος άξονας, είναι ημιάκαμπτος. Πάμε παρακάτω.

Για το αυτοκίνητο:
Η Corolla δεν είναι αυτοκίνητο ούτε GTI, πόσο μάλλον R. Είναι αυτοκίνητο GT. Σ' αυτόν τον ρόλο ανταποκρίνεται μια χαρά. Αν τώρα, κάποιος το πήρε για να στρίβει στα όρια και για την πίστα, μάλλον κάτι λάθος έχει κάνει. Βέβαια, αυτό δεν αναιρεί τις αδυναμίες που υπάρχουν στο θέμα στρίψιμο και το οποίο οφείλεται σε 2 γενικούς παράγοντες: Κινητήρας - Ανάρτηση.
Πάσο.Ηξερα τι αγόρασα και ναι δεν το πήρα να το στίβω στην πίστα,αλλά δεν θα με πείραζε καθόλου να στρίβει σαν "απλο" 18άρι focus το οποίο επίσης δεν είναι κατι απο αυτά που προανέφερες,αλλά στρίβει καλύτερα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Η μαμά ανάρτηση υστερεί σε οριακή οδήγηση, αφού οι κλισεις δε σου εμπνέουν την κατάλληλη σιγουριά για να "μπεις". Όμως δεν είναι σε καμία περίπτωση τραγικό όπως ακούω πολλούς να λένε.[...]
Δεν έχω οδηγησει ποτέ μαμα στο όριο οπότε δεν έχω αποψη.Απλά φαντάζομαι οτι θα να είναι "χειρότρα" απο οτι το δικό μου στην "μαλακή" ρυθμιση,που πάλι δεν με ικανοποιεί(όσον αφορά το οριακό στρίψιμο).Εδώ ηθελα να πώ οτι προσωπικά είμαι καλυμένος απο το αυτοκίνητο,γιατί στρίβει απλά η αίσθηση που αποκομίζεις είναι οτι είσαι οριακά πρίν το "έβγα".Απο την αίσθηση εχω παράπονο,οχι απο το στρίψιμο,γιατί κινξούμε συχνότερα στα δικά μου ορια παρα στου αυτοκινήτου που αρχίζουν αρκετα αργότερα!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Κλείνοντας για το αυτοκίνητο, θα ήθελα να πω ότι εγώ τουλάχιστον πιστεύω ότι το πρόβλημα δεν έγκειται στο πίσω μέρος της ανάρτησης (ημιάκαμπτος) όπως πολύς κόσμος πιστεύει, αλλά στο μπροστά. Το πίσω κάθεται πολύ καλά στο δρόμο. Το εμπρός φεύγει (αρκετά υποστροφικό) και δεν εχει ελκτική πρόσφυση (σπινιάρει πολύ) και δημιουργεί το πρόβλημα.
Ναι εχουμε σιγουρα πρόβλημα με το ακατάσκετο σπινιάρισμα,αλλά καθεται πολύ καλά στο δρόμο?Πουθ μόλις το στραμπουλήξεις λίγο στην στροφή,αρχίζει και ξεκολλάει απότομα.(το χω δοκιμάσει σε ολισθηρο δρόμο και ακόμη και τοτε εφευγε πολύ απότομα)Βεβαια είναι και αυτό το vsc που δεν μας αφήνει να ανακαλύψουμε την ρυθμισιμότητα του πίσου μέρους...αλλά ίσως καλύτερα που δεν απενεργοποιείται γιατί δοκίμασε ξαναδοκίμασε ποιός ξερει?Μπορεί να γινομασταν γαιοκτήμονες!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Δες παλιότερα Civic με διπλά ψαλίδια πως "έστριβαν" και έλα πες μου. Αντίθετα δες το καινούργιο Clio 182 (για παράδειγμα) με τον ημιάκαμπτο πίσω για να μείνεις άφωνος με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Τόσο απλά.
Πόσο παλιότερα?Δλδ vti του 98 είχαν ψαλίδια.Ναι όντως μόνομ στρίψιμο δεν ήταν εκείνο.Και ποιο clio το sport?Εχει ένας γνωστός μου αν είναι να το καβαλήσουμε,αν και θυμαμαι απο παλιότερα περιδικά που το εξυμνούσαν.Δικιο θα χεις θα φταίει η εφαρμογή τοτε!

Φιλικά Δημητρης.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Στήσιμο-Ακρα-φρενα Nick_linea terra TOYOTA COROLLA 111(G6) 18 24-04-20 12:34
Στήσιμο... Αναρτήσεις - Μπάρες Θόλων - Αντιστρεπτικές κλπ Virus TOYOTA COROLLA E*90 39 11-06-12 04:07
Στήσιμο Avensis (ανάρτηση , Ζαντολάστιχα). ΙΩΑΝΝΗΣ CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 39 18-10-08 21:29
Στήσιμο... Αναρτήσεις - Μπάρες Θόλων - Αντιστρεπτικές κλπ vask TOYOTA COROLLA 111(G6) 244 12-10-07 17:07
Στήσιμο - Ανάρτηση Tsport TOYOTA COROLLA E 12 77 15-07-06 02:06



Page generated in 0,53023100 seconds (90,20% PHP - 9,80% MySQL) with 106 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:46.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)