Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Ε-12 1600cc κοντρα στον ανταγωνισμό...
  #11  
Παλιά 18-01-06, 17:26
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Ε-12 1600cc κοντρα στον ανταγωνισμό...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Κάτσε ρε βάγγο 60-100 με δευτέρα;;; Και ποιος σου είπε ότι πιάνεις 100 με δευτέρα; Πάντως η ποιο καλή μέτρηση ταχύτητας του αυτοκινήτου είναι το 0-1000 μέτρα. Είναι ποιο κοντά σε πραγματικές συνθήκες και περιορίζει το σφάλμα εκκίνησης σε σχέση με το 0-100. Για μένα η δεύτερη καλήτερη μέτρηση είναι το 60-160.
Οκ μπορει να κανω λαθος και να μετράνε με τριτη το 60-100 και με 4η το 80-120. Πάντως έχουν κοινο παρανομαστη αυτες οι μετρήσεις γιαυτο και μπορουν να αποτελεσουν βαση για εξαγωγη συμπερασματων. Και μάλλον έτσι ειναι για να μην χρειαζεται να αλλάζουν ταχύτητα στο διαστημα μετρησης και να ειναι πιο ασφαλη τα αποτελεσματα...
Εχεις δικιο για τις μετρήσεις 0-1000 και 60-160, αλλά δυστυχως με αυτά ειχα, αυτα έβαλα.
Το συμπερασμα παντος ειναι ενα.... Μην ακουσω λέξη για το ηλεκτρικο γκαζι της Ε-12 faselift 1,6. Αφού και έτσι ο αναγωνισμός την πλάτη μου βλέπει....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόγραμμα SERVICE COROLLA 1300cc-1600cc ominus TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 14-09-23 08:44
θορυβος στον πισω τροχο akisdio SUPPORT 4 11-03-11 13:36
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ:Auris 1600cc κόντρα στον ανταγωνισμό.(ΠΗΓΗ: DRIVE) nikosauris TOYOTA AURIS 102 09-01-09 01:30
Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα 2579 OFF TOPIC 18 26-05-06 17:56
Κοντρα Corolla G6 1.6 Me Ηονda Civic Vti dimitris ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 67 07-07-05 12:04



Page generated in 0,42217112 seconds (90,26% PHP - 9,74% MySQL) with 107 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:32.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)