λοιπον ξαναλεω οτι η λυση ειναι να παμε ολοι μαζι σε ενα αεροδρομιο και να τα δουμε ξεκαθαρα ολα μαζι. θα εχουμε μετρησεις και με δορυφορο. δημητρη turbakia δεν νομιζω οτι ειναι καλυτερο το τουρμπατο 1.3τ σε εκκινησεις με το 20v(γνωμη μου και με αποδειξεις) αλλα 1.3τ εως 150-160 αλογα εννοω.
νικο μην περασεις καμια ts γιατι θα με ζαλισουν και μενα μετα
δημητρη καλαματα τι να πω...... cussing
γιαννη τι καθεσαι και σκας ρε συ? ειπαμε ο 20v ειναι αρχιψοφιμι. εχασες το χαμογελο σου μηπως? οχι φυσικα.
λοιπον εχτες το βραδυ που πηγαινα λουτρακι στο καζινο(εχασα 250 αλλα θα τα παρω απο το δημητρη
) ειχα τρια ατομα μεσα και σε δεξια στροφη πριν την motor oil πηγαινοντας για λουτρακι μου εσκασε το πισω δεξι λαστιχο με πανω απο 170χιλιομετρα. ευτυχως ο συγκεκριμενος τροχος δεν ειχε φορτιο και τ αμαξι καθισε κατω σαν παπια και σταματησε διχως να με φοβησει. αν ηταν πισω αριστερο λαστιχο θα ηταν λιγο πιο σκουρα τα πραγματα. σταματαω βαζω τριγωνο λυνω τον τροχο και τι να δω? 1000000 κομματια ειχε γινει το λαστιχο και ζεματαγε. απο την μεσα μερια ειχε κοπει ολο ολοσχερως και εβλεπα ολη μα ολη τη ζαντα απο μεσα της. το λαστιχο φυσικα ηταν παλιο και φυσικα θα ειχε χαμηλο δειχτη ταχυτητας. να πω επισης οτι λιγο πριν στη μεγαλη ευθεια ειδα 225 μονο και μονο (μαλακια μου) για να περασω ενα bmw 320(μηπως μας περναει και αυτος ο ταφος?) πιστευω οτι ειχα μεγαλη τυχη που ηταν ο δεξις τροχος στη συγκεκριμενη στροφη και οχι ο αριστερος.