Φιλε CTS03 υπαρχει ο γενικοτερος κανονας που λεει οτι τα τουρμπο ειδικα χωλαινουν σε μεγαλες θερμοκρασιες και πανω στα δυναμομετρα οπου η 'ψυξη' του μοτερ δεν ειναι και η ιδανικη.Ενταξει δεν θα πας να το μετρησεις και στους 40 βαθμους θα το σκασεις αλλα τετοια εποχη η μετρηση που θα παρεις θα ειναι η πιο ικανοποιητικη.Και να στο πω και αλλιως θα εχεις και το κεφαλι σου πιο ησυχο οσον αφορα την απροβληματιστη αποδοση του μοτερ σου.Γενικα με τη ψυξη δεν πρεπει να παιζεις συχνα.Και ισχυουν αυτα που λες για την πυκνοτητα και το ξερω και απο τη F1 οπου αλλαζει η ιπποδυναμη και αναλογα με το υψομετρο που εισαι.Πιο αραιος λιγοτερο δυναμη.Αλλα μιλαμε για μοτερ που ειναι στο τελευταιο σταδιο εξελιξης και πουσαρισμενα στο θεο.Εκει αν χανανε στα 900 αλογα κανα 30αρι ηταν υποθεση.Απωλειες γυρω στο 3%.Εσυ μην περιμενεις ουτε κατα διαννοια τετοιες απωλειες(στο ποσοστο αναφερομαι).Σιγουρα στα τουρμπατα το ποσοστο τους θα ειναι μεγαλυτερο απο το δικο σου αλλα εσυ θα εισαι ο τελευταιος που θα σε ανησυχησει αυτο.
|